וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון ולא הלייקרס: כך קיבל דווייט הווארד את ההחלטה

התלבט עד הרגע האחרון, צלצל לקיובן, גרם לדריל מורי לצרוח בטלפון. אתר Hoopsworld נכנס אל מאחורי הקלעים של ההחלטה הדרמטית. וגם: התמונה המעליבה של חברו (לשעבר) של הווארד ללייקרס

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, דוויט הווארד. רויטרס
כך התקבלה ההחלטה ששיגעה את הליגה כולה. הווארד/רויטרס

ההחלטה הגדולה של דווייט הווארד התקבלה אתמול בלילה (בין שישי לשבת) והרעידה, כצפוי, את ליגת ה-NBA. הערב פרסם העיתונאי אלכס קנדי מאתר Hoopsworld כתבה על הנעשה מאחורי הקלעים וכל מה שהוביל לכך שסופרמן העדיף את יוסטון על פני הלייקרס, גולדן סטייט, אטלנטה ודאלאס. הנה חלק מהדברים:

"אחרי שנפגש עם כל המחזרות שלו, הווארד ברח לאספן לכמה ימים. בזמן שניסה לקבל את ההחלטה הכי חשובה בחיים שלו, אוהדים עצרו ושאלו אותו לאן יילך. הוא ענה שהוא לא יודע, ולא ניסה להסתיר מידע - הוא באמת לא ידע. אחת אחרי השניה, הווארד הוריד מהרשימה שלו קבוצות. במקום להשאיר אותן באפלה, הוא התקשר אל כל אחת ואחת מהן והסביר מדוע לא יחתום אצלן. הוא רצה להימנע מהביקורות שהיו על לברון בזמנו. דווייט התקשר למארק קיובן, לאטלנטה, שמיד החתימה את פול מילסאפ ודמארי קרול ולגולדן סטייט.

"זה השאיר שתי קבוצות - יוסטון ולוס אנג'לס - והחלטה אחת ממנה דווייט חשש. רוב האנשים במחנה שלו האמינו שההחלטה תיפול בין שתי הקבוצות הללו, אבל לא ידעו במי יבחר. יוסטון היתה המועמדת המובילה מאז שג'יימס הארדן וצ'נדלר פארסונס התחילו לחזר אחריו בתחילת מאי. למרות זאת, הלייקרס עדיין היו בתמונה, כי היו יכולים להציע לו חוזה לחמש שנים, ו-30 מיליון דולר יותר.

הפרשנים מנתחים: "יוסטון תהפוך לקבוצה ההתקפית בליגה"

מארק קיובן בעלי דאלאס מאבריקס מוחה על החלטת שופט. brandon wade, AP
קיבל טלפון מסופרמן שבישר לו על החדשות הרעות. קיובן/AP, brandon wade

"דווייט הבין שהפער הכספי לא כל כך גדול בגלל הבדלי המס והמחיה, אבל עדיין היה לו קשה לוותר על כל כך הרבה כסף. הוא חשב הרבה על שתי הקבוצות, ניסה לשקול את היתרונות והחסרונות עם חברים, יועצים, בני משפחה ומספר שחקנים ברחבי הליגה. הסיבה שחיכה כמעט חמש שעות מאז הדיווח הראשוני כדי להכריז על ההחלטה שלו, היתה כי הוא עדיין לא החליט. הוא נטה לחתום ביוסטון, אבל לא היה מוכן להודיע על כך.

"הווארד והסוכנים שלו על מטוס פרטי ללוס אנג'לס כדי שיוכלו להודיע ללייקרס על ההחלטה, אבל אפילו במהלך הטיסה דווייט שקל את שתי האופציות. בזמן שרוב עולם הכדורסל כבר שם אותו במדים של יוסטון, האיש עצמו עדיין לא היה מוכן להתחייב. רק ב-21:30, שעון מזרח, הווארד קיבל את ההחלטה הסופית והודיע ליוסטון והלייקרס. כשהוא התקשר לג'נרל מנג'ר של הרוקטס דריל מורי כדי להודיע לו, מורי לא היה יכול להחביא את ההתלהבות שלו ושחרר צעקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הג'נרל מנג'ר של יוסטון רוקטס, דריל מורי. GettyImages
לא הצליח לעצור את עצמו, וצרח בטלפון. מורי/GettyImages

כמו כן, הווארד העניק ראיון לאתר הופסוורלד ובו אמר בין היתר: "אני מאוד נרגש, ציפית לזה. הייתי בקשר עם ג'יימס, יש לנו קשר טוב ואנחנו יכולים להנהיג את הקבוצה הזאת הכי רחוק שאפשר. שום דבר לא בטוח, אבל אני מרגיש שיש לנו הזדמנות מצוינת לזכות באליפות, יש לנו חלון הזדמנויות. אני אהיה השחקן הכי מבוגר בקבוצה, אבל השחקן הוותיק הכי צעיר ב-NBA כנראה. יש פה קבוצה שמזכירה את זו שהיתה לי באורלנדו, אבל עם שחקן כמו הארדן".

"היה לי מאוד, מאוד קשה לעזוב את הלייקרס", הודה הווארד, "אנשים לא מבינים עד כמה. אני פשוט רוצה לנצח, שום דבר אחר לא מעניין אותי. אני לא חושב שמישהו היה משאיר על השולחן 30 מיליון דולר כמו שאני עשיתי, אבל אני פשוט רוצה לנצח. זה סיכון גדול, אבל אני עושה מה שטוב עבורי. אנשים הולכים להיות עצבניים עלי בכל מקרה, אז עדיף שאני עצמי אהיה מאושר".

קובי בריאנט הפסיק לעקוב אחר סופרמן בחשבון הטוויטר שלו, ובחשבון האינסטגרם פרסם את התמונה הבאה - מחובק עם פאו גאסול, כשמתחת ארבע מילים בספרדית: "ואמוס", "ביחד", "לב לייקרס" ו-"יין", כדי לרמוז על כך שהשניים משתבחים כמו יין טוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ודי מיקס, שנחשב לחבר טוב מאוד של הווארד, יצא גם הוא נגד החבר לקבוצה לשעבר, והגדיל לעשות עם פרסום התמונה הבאה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully