וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור חג'ג' מתלבט בין ראשון לציון להפועל חולון

2.7.2013 / 17:53

הרכז של מכבי אשדוד מחזיק בהצעות משתי הקבוצות וטרם גיבש החלטה. הכתומים מחכים לתשובת חנוכי, קרני מועמד לחולון

מכבי ראשון לציון והפועל חולון פנו בימים האחרונים לרכז מכבי אשדוד בשנתיים האחרונות דרור חג'ג' והציעו לו להצטרף לשורותיהן. חג'ג' טרם גיבש החלטה במי מהקבוצות ישחק, אך דחה הצעה מטעמה של גלבוע/גליל שגם כן התעניינה בשירותיו. בשבוע שעבר היה חג'ג' קרוב יותר לחולון, אך לאחר שהמאמן דן שמיר החליט לעזוב לצסק"א מוסקבה, נעצרו המגעים בין הצדדים.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של חג'ג' להפועל חולון

לידיעה על מועמדותו של חג'ג' למכבי ראשון לציון

שחקן מכבי אשדוד דרור חג'ג' מול שחקן הפועל תל אביב בכדורסל דמונטז סטיט. ברני ארדוב
שתי הצעות על הפרק. דרור חג'ג'/ברני ארדוב

חג'ג' (32, 1.78), בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שיחק בליגות הנמוכות עד שקיבל צ'אנס בגבעת שמואל בעונת 1998/9. אחרי שלוש עונות בקבוצה, הגיע חג'ג' להפועל תל אביב ששיחקה אז בליגה הלאומית, ובשורותיה הוא שיחק שלוש עונות ואף הוביל אותה לגמר הפלייאוף. בעונת 2004/5 עבר ללובן הבלגית והפך לאחד השחקנים המשמעותיים בליגה, ובעונה לאחר מכן השתדרג לא.א.ק אתונה איתה אף שיחק ביורוליג.

בעונת 2006/7 חזר חג'ג' לישראל כשחתם על חוזה לשנתיים בהפועל ירושלים, ועימה זכה בשני גביעים. אחרי שתי העונות המצוינות, הגיע למכבי תל אביב, חתם על חוזה לשנתיים אך לא קיבל הזדמנות ולאחר עונה אחת בלבד הגיע למכבי חיפה של אבי אשכנזי. חג'ג' היה מהשחקנים המובילים בקבוצה, אך לאחר שלא העפילה לפיינל פור, הוחלט לא להמשיך איתו והוא המשיך בנדידה שלו לעירוני אשקלון. בעונת 2011/12 חתם במכבי אשדוד ושיחק בקבוצה בשנתיים האחרונות כשבעונה החולפת רשם 11 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

במקביל לחג'ג' מחכים בראשון לציון לתשובתו של ניצן חנוכי שעל פי מקורות בקבוצה קיבל הצעה משודרגת לעומת החוזה מהעונה שעברה. בקבוצה מאמינים כי חנוכי יתרצה ויצטרף למועדון. בקבוצה חתומים עד כה שון דאוסן, אור סולומון, עמית בן דוד ודניאל איידן, כשהמאמן רוני בוסאני הוא זה שיעמוד על הקווים.

בחולון מחכים לחזרתו של ליאור ליובין מחופשה בחו"ל ביום חמישי הקרוב, ולאחר מכן ינסו להאיץ את תהליך בניית הקבוצה. השבוע סיכמו בחולון עם הפורוורד אייזיק רוזפלט, וכמו כן הגארדים שלומי הרוש ואלכס צ'רנוביץ' ימשיכו לעונה נוספת. חולון מעוניינת גם בשחקנה של גלבוע/גליל דגן יבזורי ובפורוורד של מכבי אשדוד גלעד קרני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully