וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט עשוי לחזור להפועל חולון, גם חג'ג' מועמד

13.5.2013 / 15:23

חזרה של דורסמן צפויה לסלול את דרכו של הרכז בחזרה לאולם הפחים. גם רכז אשדוד עשוי להצטרף, אם דן שמיר יישאר המאמן

בהפועל חולון סיימו את העונה בשבוע שעבר ללא הכרטיס לרבע גמר הפלייאוף, אך נראה כי העונה הבאה של הסגולים צפויה להיות ורודה יותר. לפני תום העונה הושלמה עסקת הרכישה של הקבוצה על ידי קבוצת אנשי העסקים בראשות שלמה אייזיק, הבעלים של חברת UNET, הספונסרית הראשית של הקבוצה, ומיקי דורסמן, הבעלים לשעבר של חולון, שישמש מנהל מקצועי, ונראה כי חולון חושבת בגדול.

מקורביו של מיקי דורסמן מגלים כי הוא מעוניין להחזיר לחולון את מורן רוט, שעזב בקיץ למכבי תל אביב. רוט מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במדים הצהובים, אבל בשל מחסור בדקות משחק, וכן רצון של הצהובים להחזיר את יותם הלפרין, הוא צפוי לבקש לעזוב. רוט לא התקבל יפה כשהגיע העונה למשחק באולם הפחים, אך בקרב הקבוצה מאמינים כי אם יחזור בסופו של דבר למועדון, היחסים לא אמורים להוות בעיה.

מורן רוט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
איך הקהל יקבל אותו בחזרה? מורן רוט/קובי אליהו

מי שצפוי לאמן את הקבוצה הוא דן שמיר, שהביע רצון להמשיך בתפקיד, במקביל לרצונו של דורסמן לראות אותו על הקווים. במידה ושמיר יישאר תתחזק מועמדותו של דרור חג'ג', שעשוי לשחק לצידו של רוט. חג'ג' ושמיר שיתפו פעולה בהצלחה בהפועל ירושלים, והמאמן מעריך מאוד את יכולותיו. מלבד חולון, גם מכבי ראשון לציון ומכבי אשדוד מעוניינות בשירותיו של חג'ג' לעונה הבאה.

שחקנים שאמורים להשאר בחולון לעונה נוספת הם שלומי הרוש, שיסיים בקיץ הבא את החוזה שלו ושון דניאל שיחזור מהשעייה בת חצי עונה. ההערכות הן כי חולון בבעלותם של אייזיק ודורסמן תציב את אחד התקציבים הגבוהים בליגה, ותחזור להתחרות בצמרת, כשכבר בעונת 2014/15 תעבור הקבוצה לאולם החדש שנבנה עבורה בסמוך לפארק פרס בעיר.

מהפועל חולון נמסר לתגובה: "קבוצת הניהול נמצאת בימים אלה בראשית דרכה, עד שלא יוגדר תקציב ויוחתם מאמן לעונה הבאה לא יעשו פניות לאף שחקן. כשיהיה מה לפרסם, נשמח לפרסם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully