וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דוד: "חוץ מאיתנו, לא האמינו שנגיע למשחק 5"

24.5.2013 / 9:01

במכבי ראשל"צ מאוכזבים מהשיפוט ומההדחה נגד אילת: "חבל ששופט מכריע משחק". יוטר: "רצינו את זה מאוד". חג'ג' מועמד

מכבי ראשון לציון הפסידה אתמול (חמישי) 91:80 להפועל אילת במשחק החמישי ברבע גמר הפלייאוף וסיימה את העונה. בקבוצה מעיר היין באו בטענות קשות לשיפוט במהלך ובסיום המשחק, אך ידעו שפספסו את ההזדמנות במהלך המשחק עם יכולת מזעזעת מקו העונשין כשקלעו רק 18 מ-33 נסיונות. "השריקה שנשרקה נגד חנוכי בסיום הייתה בושה. חיפשו אותו וחבל ששופט מכריע משחק", אמר בכיר בקבוצה. בסיום המשחק המתינו 200 כתומים שעשו דרכם מראשון לציון לשחקנים והריעו להם, כשאדריאן יוטר זוכה להיות מונף על כתפי אחד האוהדים.

שחקן מכבי ראשון לציון עמית בן דוד. ברני ארדוב
"מאוד מאוכזבים כי הגענו במטרה לנצח". עמית בן דוד/ברני ארדוב

"יכול להיות שזה שאף אחד חוץ מאיתנו לא האמין שנגיע למשחק חמישי היה לטובתנו", אמר עמית בן דוד בסיום המשחק, "אילת קבוצה מצוינת, השתדלנו להיות אגרסיביים בכל המשחקים בסדרה הזו ואני שמח שהצלחנו לעשות את זה בכל משחק והיום במשך שלושה רבעים. התחברנו מחדש לקראת הסוף, הסדרה גיבשה וחיזקה אותנו, ולמרות שבאנו כאנדרדוג אנחנו מאוד מאוכזבים כי הגענו במטרה לנצח".

אדריאן יוטר הגיב למשחק מאוחר יותר בדף הפייסבוק שלו: "היינו קצרים הערב. אני רוצה להודות לחברים שלי לקבוצה על המלחמה שהם הציגו בסדרה הפיזית הזאת ולאורך כל העונה. אני יודע שרצינו את זה מאוד. רוצה להודות לכל האוהדים על התמיכה הנהדרת שלהם, הם הרימו אותנו מתי שהיינו צריכים, ולכל אנשי ההנהלה על העבודה הקשה שלהם. כמו כן לכל מי שתמך בנו, תודה לכם".

אדריאן יוטר שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
"היינו קצרים". יוטר/קובי אליהו

בראשון לציון יקיימו בימים הקרובים אירוע לסיום העונה לפני שהשחקנים הזרים יעזבו בחזרה לארצות הברית, ולאחר מכן ישבו עם המאמן רוני בוסאני ויסכמו עימו באופן רשמי לעונה הבאה. שני הצדדים רוצים בהמשך ההתקשרות, וכעת נותר לדבר על התנאים הכספיים של המאמן, שהחליף בתום הסיבוב הראשון את אפי בירנבוים שפוטר.

בגזרת השחקנים מחזיקים עמית בן דוד, שון דאוסן ואור סולומון בחוזה וימשיכו, וכך גם הסנטר דניאל איידן. בראשון לציון מאוד היו רוצים להמשיך גם עם ניצן חנוכי, אך הקפטן של הקבוצה שמשחק במדים הכתומים בשלוש השנים האחרונות צפוי לקבל את ההחלטה רק במהלך הקיץ כשידוע שמספר קבוצות נוספות יהיו מעוניינות בשירותיו. ראשון לציון יודעת שלא תצליח להשאיר את הזרים ג'וליאן רייט ואדריאן יוטר בשל העלויות שלהם, וכמוהם גם לאזריק ג'ונס לא אמור להמשיך.

אחד השמות שעלה בתקופה האחרונה בהקשר של הקבוצה הוא דרור חג'ג', שאותו מעריכים מאוד בצוות המקצועי. בראשון לציון צפויים בימים הקרובים לקבל החלטה האם לפנות לרכז המבוקש. בחג'ג' מעוניינות גם מכבי אשדוד, בה שיחק בשנתיים האחרונות, והפועל חולון אך ייתכן וירצה לחזור לקבוצה בה גדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully