וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "היתה סדרה גדולה, מאוד גאה בשחקנים שלי"

23.5.2013 / 21:41

מאמן אילת חגג העפלה לפיינל פור: "השחקנים עם הנסיון עשו את ההבדל". בוסאני: "העבירה החמישית של חנוכי פירקה אותנו"

הפועל אילת שבה הערב (חמישי) בגדול למרכז הבמה של הכדורסל הישראלי, כאשר העפילה כבר בעונת החזרה שלה לליגת העל לפיינל פור. הקבוצה של עודד קטש גברה על מכבי ראשון לציון 80:91 במשחק החמישי של סדרת רבע הגמר, סגרה עניין עם 2:3, וביום ראשון היא תתייצב לסדרת חצי הגמר מול מכבי חיפה.

מאמן הפועל אילת עודד קטש. שלומי גבאי
יכול להיות גאה. עודד קטש/שלומי גבאי

"מגיעות מחמאות לראשון לציון, הם מאוד הקשו עלינו ועשו סדרה גדולה", החמיא עודד קטש ליריבתו בסיום. "אני מאוד גאה בזה שניצחנו את הסדרה אחרי שחפרנו לעצמנו בור גדול במשחק הראשון. אמרתי שלא יכול להיות שהעונה הזו תסתיים היום, שלא יכול להיות שהקהל הזה לא ייתן לזה לקרות. היו לנו אנרגיות. את המשחק היום ניצחו שחקנים עם ניסיון - אפיק ניסים, לארי אובאנון - השחקנים עם הניסיון עשו את העבודה. אני לא רוצה לדבר ולחשוב על הסדרה נגד מכבי חיפה עד מחר".

אלי הולמן, שסיים את המשחק עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, סיכם: "החברים שלי, האנרגיות, השיחה במחצית - כל אלו גרמו להתפוצצות שלי. האוהדים היו מאחורינו לאורך כל העונה וכיף לשחק מולם. מכבי חיפה קבוצה טובה, תהיה סדרה טובה בחצי הגמר".

בצד השני, רוני בוסאני היה מאוכזב, גם מהשריקה הגורלית לעבירה חמישית של ניצן חנוכי ברבע האחרון: "קודם כל אני רוצה לפרגן לצוות שלי. הוא עשה עבודה נפלאה. העבירה החמישית של ניצן פירקה אותנו, פירקה לנו את הסדר במגרש. המפתח המרכזי - ברבע הרביעי - היה לסגור את השלשות. הם קלעו היום המון ובאחוזים גבוהים ואני מפרגן גם להם. אני חושב שבמשך שלושה רבעים הקבוצה שלי הראתה שהיא יכולה לנצח. התמלאנו בעבירות, הייתה שריקה על ניצן, אני לא אוהב להפסיד".

שחקן הפועל אילת לארי אובאנון מול שחקן מכבי ראשון לציון אדריאן יוטר. שלומי גבאי
ועכשיו: לחיפה. אובאנון מול יוטר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully