וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי מועמד להצטרף להפועל חולון

26.6.2013 / 13:19

אחרי החתימה עם ליאור ליובין עשוי הקלע מהעמק (28, 1.93) להצטרף למאמנו באולם הפחים. גם ניב ברקוביץ' מועמד

הפועל חולון החתימה אמש (שלישי) את ליאור ליובין לעונה אחת במקומו של דן שמיר שהצטרף לאטורה מסינה כעוזר מאמן בצסק"א מוסקבה, ונראה כי ליובין לא יהיה הרכש האחרון שיגיע מגן נר. בחולון בודקים אפשרות לצרף גם את דגן יבזורי, שכבר חתם במועדון לפני שלוש שנים אך בשל המצב הכלכלי עזב, ולא מן הנמנע שהפעם הוא גם ילבש את המדים הסגולים. ביבזורי, שאגב מיוצג על ידי השחקן לשעבר ועיתונאי ערן סלע, מעוניינות גם גלבוע/גליל קבוצתו מהשנים האחרונות ומכבי חיפה. אם יעזוב את קבוצתו, תצטרך הקבוצה הקולטת לשלם לגלבוע/גליל דמי השבחה.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
יחבור לליובין בחולון? יבזורי/אדריאן הרבשטיין

יבזורי (28, 1.93) גדל בהפועל יקנעם/מגידו ופרץ לתודעה בגיל 21 במדי הקבוצה הבוגרת בלאומית. אחרי עונה אחת בגלבוע/עפולה עבר בעונת 2008/9 לגלבוע/גליל וביסס את מעמדו כאחד הקלעים הגדולים של הכדורסל הישראלי. אחרי שנתיים בקבוצה, שכללו אליפות בעונת 2009/10, חתם בהפועל חולון אך בשל המצב הכלכלי חזר לגלבוע/גליל בה המשיך לשחק עד היום וזכה עם הקבוצה גם באליפות הליגה הבלקנית פעמיים. בעונה החולפת רשם יבזורי 10.2 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בממוצע למשחק, וזאת לאחר שבקיץ 2012 נכנס לראשונה לסגל הסופי של נבחרת ישראל.

חולון תעבור שינוי גדול בקיץ הקרוב לאחר שכל הזרים ושון דניאל יעזבו את המועדון. מי שימשיך לעונה שלישית במועדון הוא שלומי הרוש. הקבוצה ניהלה מגעים מתקדמים לצירופו של דרור חג'ג', אך לאחר שדן שמיר, שרצה מאוד לצרף את חג'ג', עזב את הקבוצה, לא ברור לאן יתפתחו השיחות. מי שעוד הוזכר כמועמד לקבוצה הוא ניב ברקוביץ' בו מעוניינות עוד מספר קבוצות.

מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון ליאור ליובין. אדריאן הרבשטיין
מתחיל לבנות את הקבוצה החדשה. ליאור ליובין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully