וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל סיכם את תנאיו בדאלאס

1.7.2013 / 10:20

בסביבתו של הרכז הישראלי אישרו שהוא צפוי להפוך לישראלי השני ב-NBA, אחרי שהמאבריקס התרשמו ממנו והגישו לו הצעה לחוזה מובטח לשלוש שנים תמורת שכר מינימום. החתימה הרשמית: ב-10.7

האם גל מקל מצא לעצמו קבוצת NBA? על פי מארק סטיין מ-ESPN, דאלאס מאבריקס סיכמה בעל פה עם הרכז הישראלי על חוזה לשלוש שנים תמורת שכר מינימום. העסקה תוכל לצאת אל הפועל באופן רשמי ב-10ביולי, אם אכן היא תיסגר.

מקורביו של הרכז הישראלי אישרו את הדיווחים, וסיפרו כי הנושא סגור וייחתם רק ב-10 ליולי. בשבועות האחרונים עסקו סוכניו האמריקאים של הרכז סם פורטר ובאדי בייקר בנסיונות להשיג למקל חוזה לא מובטח לפני ליגת הקיץ, מה שיראה על רצינות של קבוצה לגביו, והיו במגעים עם מספר קבוצות, אך הופתעו לגלות את הרצינות של דאלאס שהיו מוכנים להציע לו חוזה מינימום מובטח. חלק מהרצינות של דאלאס מגיעה מהניסיון של הקבוצה להחתים את דוויט הווארד, וצירופו של שחקן כמו מקל עם חוזה מינימום עשוי לעזור להם בתקרת השכר. חוזה המינימום ב-NBA הוא 490 אלף דולר לעונה.

דיווח: גם ניק קלאת'ס מועמד לחתום כשחקן חופשי בדאלאס

גל מקל: "כשהדלת ל-NBA נפתחת: אתה רוצה להיכנס"

דייויד בלו המליץ לקבוצות הליגה: "מקל שחקן צנוע וחרוץ"

שחקן מכבי חיפה גל מקל נשיא על כתפי האוהדים. אדריאן הרבשטיין
יכול לחגוג? גל מקל/אדריאן הרבשטיין

נכון לרגע זה, מצבת הרכזים של דאלאס כוללת את דארן קוליסון, שצפוי לעזוב את הקבוצה. בנוסף, בדראפט האחרון קיבלה הקבוצה את שיין לארקין, הרכז הצעיר ממכללת מיאמי, שהגיע בטרייד דרך אטלנטה, לאחר שנבחר במקום ה-18, מה שמקנה לו חוזה מובטח. הזכויות על ניק קלאת'ס, אחיו של פאט שחקן מכבי חיפה, ששיתף פעולה מקל בעונת האליפות של חיפה בעונה שעברה. את העונה שעברה סיימה דאלאס במאזן 41:41 ונותרה לראשונה מזה 12 עונות מחוץ לפלייאוף. מאמן הקבוצה הוא ריק קרלייל.

ריק קרלייל, מאמן דאלאס מאבריקס. רויטרס
מקל יזכה לשחק אצל אלוף לשעבר. ריק קרלייל/רויטרס

מקל (25, 1.90) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך החליט לנסות את מזלו במכללת וויצ'יטה סטייט בתחילת עונת 2006/7. אחרי שנתיים במכללה חזר לשורות הצהובים וחתם על חוזה ארוך טווח. מכבי השאילה את מקל לגלבוע/גליל, בה שיחק עונה אחת והרשים מספיק כדי לחזור לסגל של מכבי. פיני גרשון לא נתן למקל יותר מדי דקות והוא שב לגלבוע/גליל, וביחד עם עודד קטש כמאמן זכה באליפות.

מקל המשיך עוד עונה בגן נר לפני שבעונת 2011/12 יצא לאירופה וחתם בבנטון טרוויזו, במדיה רשם 6.3 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-22 משחקים. בעונה האחרונה הצטרף למכבי חיפה לאחר שהתמהמה עם החתימה באירופה, ורשם 13.3 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים בממוצע למשחק, כולל 21 נקודות במשחק האליפות נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully