וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני אודום וביינום: מקל בין השחקנים החופשיים המובחרים

הישראלי דורג במקום ה-37 ברשימת 50 השחקנים החופשיים הטובים ב-NBA של האתר "SheridanHoops": "ערכו עלה"

מסעותיו של גל מקל בארצות הברית נמשכים והוא ממשיך לעורר עניין בקרב קבוצות ה-NBA, ולא פחות מכך, מסתבר, בקרב עיתונאים. לאחר שברשת ESPN הקדישו לרכז הישראלי כתבה שלמה, כעת גם בבלוג של העיתונאי כריס שרידן (אחד מעיתונאי הכדורסל המוערכים בארצות הברית), SHERIDANHOOPS, הכניסו את מקל לרשימה אקסקלוסיבית למדי. האתר דירג את 50 השחקנים החופשיים הטובים ביותר בקיץ הקרוב ב-NBA, ומקל נמנה ביניהם ודורג במקום ה-37.

גל מקל. קובי אליהו
עקף את וויל ביינום בסיבוב. מקל/קובי אליהו

מקל, אגב, הוא השחקן היחיד ברשימה שמעולם לא שיחק ב-NBA והשלישי ברשימה שלא שיחק בעונה החולפת בליגה. אחריו ברשימה אפשר למצוא שחקנים לגיטימיים ב-NBA כמו גארי ניל (סן אנטוניו ספרס), למאר אודום (לוס אנג'לס קליפרס), סמואל דאלמבר (מילווקי באקס), אלטון ברנד (דאלאס מאבריקס) ואפילו אקס מכבי תל אביב וויל ביינום.

"מקל שיחק בוויצ'יטה סטייט בעבר ונבחר בעונה שעברה ל-MVP בליגה הישראלית", נכתב עליו. "הוא התאמן אצל דאלאס ומילווקי ואף דווח כי טורונטו הביעה בו עניין. הערך שלו עלה כשהוביל את הקבוצה שלו להפתעה מול מכבי תל אביב בגמר של הליגה הישראלית. גם אטלנטה, אינדיאנה, ממפיס ויוטה מביעות עניין במקל".

במקום הראשון של הרשימה, אגב, דורג כמובן דוויט הווארד, שעשוי לעזוב את הלייקרס. במקום השני דורג כריס פול, במקום השלישי אל ג'פרסון, במקום הרביעי דייויד וסט ובמקום החמישי ג'וש סמית'.

למאר אודום, לוס אנג'לס קליפרס. AP
ישראלי, אבל לפניך. אודום/AP
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully