וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מינסוטה רוצה לבחון את גל מקל בליגת הקיץ

הוולבס הצטרפו למתעניינות בישראלי, ומייעדים לו את תפקיד הרכז הפותח בלאס וגאס. ניק קלאת'ס יתחרה על מקום בדאלאס

גל מקל, שהתאמן הלילה (בין רביעי לחמישי) במדי אטלנטה בתחנתו השלישית אחרי מילווקי ודאלאס, ממשיך לסקרן את קבוצות ה-NBA, ובעקבות היכולת הטובה שהפגין במיני מחנה האימונים של מילווקי בשבוע שעבר רשימת הקבוצות המתעניינות בשירותיו הולכת ומתארכת. לקראת ליגת הקיץ בלאס וגאס שתיפתח בעוד כשבועיים, בה כבר הוזמן לשחק במדי הבאקס, צפוי הרכז הישראלי לקבל הזמנה גם ממינסוטה, שעל פי דארן וולפסון מ-ESPN מיניאפוליס, רוצה לראות אותו בתפקיד הרכז הפותח שלה בליגת הקיץ.

מקל: "כשהדלת של ה-NBA נפתחת, אתה רוצה להיכנס"

מילווקי זימנה את גל מקל לליגת הקיץ: ”ייבדק התקפית”

גם טורונטו במרוץ: ”מקל מתאים ל-NBA יותר מלאירופה”

פט קאליית'ס שחקן מכבי חיפה מאחוריו גל מקל. קובי אליהו
ראש בראש עם האח. גל מקל ופאט קלאת'ס/קובי אליהו

אחרי שאתמול דווח בטקסס שמקל ניהל שיחות ארוכות עם אנשי דאלאס שהתרשמו ממנו, מסתבר שבין המתחרים של מקל על מקום בסגל של המאבריקס נמצא גם ניק קלאת'ס. הרכז היווני, אחיו של חברו של מקל למכבי חיפה העונה, נבחר על ידי דאלאס בסיבוב השני בדראפט 2009 והוא מחזיק באופציית שחרור ל-NBA מקבוצתו הרוסית קובאן. קלאת'ס התאמן השבוע לעיני מאמן הקבוצה ריק קרלייל ונפגש עם הנהלת המאבריקס.

מקל (25, 1.90) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך החליט לנסות את מזלו במכללת וויצ'יטה סטייט בתחילת עונת 2006/7. אחרי שנתיים במכללה חזר לשורות הצהובים וחתם על חוזה ארוך טווח. מכבי השאילה את מקל לגלבוע/גליל, בה שיחק עונה אחת והרשים מספיק כדי לחזור לסגל של מכבי. פיני גרשון לא נתן למקל יותר מדי דקות והוא שב לגלבוע/גליל, וביחד עם עודד קטש כמאמן זכה באליפות.

מקל המשיך עוד עונה בגן נר לפני שבעונת 2011/12 יצא לאירופה וחתם בבנטון טרוויזו, במדיה רשם 6.3 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-22 משחקים. בעונה האחרונה הצטרף למכבי חיפה לאחר שהתמהמה עם החתימה באירופה, ורשם 13.3 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים בממוצע למשחק, כולל 21 נקודות במשחק האליפות נגד מכבי תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully