וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם טורונטו במרוץ: "מקל מתאים ל-NBA יותר מלאירופה"

24.6.2013 / 7:57

רשת ESPN מדווחת כי האימונים של שחקן חיפה במילווקי גרמו לקנדים להתעניין: "מקל יוכל לשחזר את ההצלחה של פריג'יוני"

גל מקל יחל היום (שני) את מחנה האימונים שלו בדאלאס אחרי המחנה המוצלח במדי מילווקי, ונראה כי החלום של רכז נבחרת ישראל להגיע לליגה הטובה בעולם הולך ומתקרב. הכתב הבכיר של רשת ESPN מארק סטיין מדווח הלילה כי בעקבות ההצלחה שלו במילווקי, טורונטו ראפטורס החלה לעקוב אחרי השחקן הישראלי, בנוסף לאינדיאנה, יוטה, מילווקי וממפיס, שעליהן פורסם גם כן. קבוצה נוספת שהלילה מוזכרת לראשונה היא אטלנטה הוקס.

"האימונים של מקל במילווקי היו מאירי עיניים על פי גורמים המקורבים לקבוצה", כך דיווח סטיין הבוקר, "ההצלחה של פאבלו פריג'יוני שהגיע מאירופה ל-NBA בגיל 35 והצליח גורמים לאנשים שמקל בן ה-25 יכול לעשות את אותו הדבר. כמי שאומן על ידי הג'נרל מנג'ר לשעבר של פילדלפיה, בראד גרינברג, נראה כי מקל יוכל לשכנע את אנשי ה-NBA כי הוא זכאי להזדמנות ברוטציות של קבוצות. נראה כי המבנה של מקל מתאים יותר ל-NBA מאשר למשחק האירופי, בעיקר בסגנון המשחק של פיק אנדל רול, מאחר והצבע נוטה להיות הרבה יותר צפוף מעבר לים".

גל מקל, מכבי חיפה. ברני ארדוב
מתאים יותר ל-NBA מאשר לאירופה. גל מקל/ברני ארדוב

מקל (25, 1.90) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך החליט לנסות את מזלו במכללת וויצ'יטה סטייט בתחילת עונת 2006/7. אחרי שנתיים במכללה חזר לשורות הצהובים וחתם על חוזה ארוך טווח. מכבי השאילה את מקל לגלבוע/גליל, בה שיחק עונה אחת והרשים מספיק כדי לחזור לסגל של מכבי. פיני גרשון לא נתן למקל יותר מדי דקות והוא שב לגלבוע/גליל, וביחד עם עודד קטש כמאמן זכה באליפות.

מקל המשיך עוד עונה בגן נר לפני שבעונת 2011/12 יצא לאירופה וחתם בבנטון טרוויזו, במדיה רשם 6.3 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-22 משחקים. בעונה האחרונה הצטרף למכבי חיפה לאחר שהתמהמה עם החתימה באירופה, ורשם 13.3 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים בממוצע למשחק, כולל 21 נקודות במשחק האליפות נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully