וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "כשהדלת של ה-NBA נפתחת, אתה רוצה להיכנס"

הרכז ממשיך לתפוס כותרות ב-ESPN: "סגנון המשחק מתאים לי, נאש המודל לחיקוי". דיווח: הישראלי בתוכניות של דאלאס

שמו של גל מקל ממשיך להסתובב בתקשורת האמריקאית בימים האחרונים בהקשר של מעבר אפשרי ל-NBA, וגם הבוקר (רביעי) קיבל ה-MVP של ליגת העל בעונה החולפת התייחסות נכבדת באתר ESPN. הפעם זה קרה במדור 'טרוהופ' של הנרי אבוט, שהביא את סיפורו של הרכז הישראלי תחת הכותרת "איך להגיע משום מקום".

מילווקי זימנה את גל מקל לליגת הקיץ: ”ייבדק התקפית”

גם טורונטו במרוץ: ”מקל מתאים ל-NBA יותר מלאירופה”

גל מקל מרשים את מילווקי: ”ה-NBA זו המטרה שלי”

גל מקל מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חי בחלום. מקל/אדריאן הרבשטיין

מקל דיבר על העונה המופלאה שעברה עליו, ואמר: "זה היה חלום שהתגשם. לזכות באליפות, עבורי באופן אישי זה לא יכול היה להיות טוב יותר, אי אפשר היה לבקש יותר מהשנה הזו". על התהליך שעבר עליו בשבועות האחרונים סיפר: "ה-NBA זה חלום של כל ילד שמתחיל לשחק. לא הייתי ממוקד בזה, המטרה שלי היתה לשחק טוב יותר ולהגיע לרמה גבוהה באירופה, אבל בשנה שעברה התחלתי לעבוד עם המאמן דייויד ת'ורפ, וראיתי שזה אפשרי. היה לי אימון טוב מאוד עם יוטה בשנה שעברה, וכשהדלת הזו נפתחת, אתה רוצה להיכנס".

באשר לגישה שינקוט באימונים הקרובים, אמר הרכז: "פשוט לנהל את הקבוצה, לנסות להיות הרכז על הפרקט כמו שעשיתי בכל חיי. לקלוע אם צריך, לשחק הגנה. אני שחקן שאוהב לשחק פיק אנד רול ולקרוא מצבים, והריווח שיש ב-NBA יותר מתאים לי. זה מרגיש טוב יותר מאשר המשחק האירופי".

עם זאת, מקל ריאלי לגבי סיכוייו להפוך בין רגע לרכז לגיטימי בליגה הטובה בעולם. "השחקנים שאהבתי מאוד לראות היו כריס פול וסטיב נאש, כל הרכזים שעושים את החברים שלהם יותר טובים, אלה המודלים שלי לחיקוי. אני פשוט רוצה לשים את הרגל שלי בליגה, ואז נראה מה יהיה. אני לא יודע למה לצפות. ברור לי שלא אהיה שחקן מפתח, כמו בישראל או באירופה, אבל זו יכולה להיות חוויה חדשה, ואני רוצה לטפס ולמצוא את הדרך שלי".

סטיב נאש שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
מודל לחיקוי. סטיב נאש/AP

לפי אדי ספקו, בלוגר של דאלאס מאבריקס ב"דאלאס ניוז", קיים סיכוי גבוה מאוד שנראה את מקל במדי דאלאס בעונה הקרובה. בפוסט האחרון שלו, מאמש, כתב ספקו שמקל בילה כבר יומיים של שיחות עם אנשי דאלאס, וכשיגיע 1 ביולי - תחילת מועד השחקנים החופשיים - הוא עשוי לקבל פנייה מהמאבס.

"אין חוסר במקומות פנויים ברוסטר של דאלאס", כתב ספקו. "למאבריקס רק שישה שחקנים תחת חוזה - דירק נוביצקי, שון מריון, וינס קארטר, ג'אה קראודר, ג'ארד קאנינגהאם וברנרד ג'יימס. החתמת מקל במקרה כזה תצטרך להיות לשנתיים, בעלות שלא תמנע רדיפה אחר שחקנים חופשיים נוספים".

שחקן דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי. AP
תכיר?/AP
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully