וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור בוזגלו סיכם לשלוש שנים

אחרי החתמת ברדה, הקבוצה מבירת הנגב השלימה עוד חיזוק. הקשר ישוב לשתף פעולה עם אלישע לוי: ”מגיע למועדון גדול”

הפועל באר שבע הודיעה היום (שבת) במפתיע כי הגיעה לסיכום עם מאור בוזגלו. קשר סטנדרד ליאז' בן ה-25 חוזר לישראל אחרי שנתיים בבלגיה, יחתום לשלוש שנים בקבוצה מבירת הנגב ועשוי להיות מוצג רשמית כבר מחר לצד אליניב ברדה.

בוזגלו יעבור בדיקות רפואיות ביום שני ויחתום רשמית על החוזה. "אני שמח להגיע למועדון גדול כמו הפועל באר שבע", צייץ השחקן בחשבון הטוויטר שלו. "מתרגש ומצפה להתאמן שוב תחת אלישע. נעשה הכל כדי שנצליח לשמח את הבעלים ואת האוהדים".

מלבד שני השגרירים החוזרים, הפועל באר שבע החתימה כבר במהלך הפגרה את המגנים בן תורג'מן ובן ביטון, הבלם טומיסלב פאיוביץ' והקשר קובי דג'אני. בוזגלו העדיף את באר שבע על פני בית"ר ירושלים, בני יהודה ובני סכנין שפנו אליו במהלך השבועות האחרונים, וכך יוכל להתאחד עם אלישע לוי שאימן אותו בתקופה הטובה ביותר שלו בקריירה, במדי סכנין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזר לישראל. מאור בוזגלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

באר שבע תהיה התחנה החמישית של בוזגלו בישראל והשישית בסך הכל. הוא התחיל את הקריירה במכבי חיפה, בה עלה לקבוצת הבוגרים בעונת 2005/6 ובהמשך הושאל להפועל פתח תקוה ובני סכנין. בקיץ 2008 נרכש על ידי מכבי תל אביב ושיחק במדיה שלוש עונות. באוגוסט 2011 חתם בסטנדרד ליאז' הבלגית, שם העביר את השנתיים האחרונות.

בוזגלו גם שיחק בעבר בכל נבחרות ישראל. הוא משמש כשיאן ההופעות בנבחרת הנוער עם 35 כאלו (וגם 21 שערים) וכמו כן לבש את מדי נבחרת הנערים 12 פעמים, את מדי הנבחרת הצעירה 15 פעמים וכן ערך בנבחרת הבוגרת 14 הופעות, האחרונה נגד מלטה באוקטובר 2011.

קשר בני סכנין מאור בוזגלו. ברני ארדוב
פרח בפעם הקודמת אצל אלישע לוי. מאור בוזגלו במדי סכנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully