וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומיסלב פאיוביץ' חתם בהפועל באר שבע

27.6.2013 / 22:36

השחרור הבינ"ל של בלם פרטיזן בלגרד, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הגיע. קפילוטו מועמד. ברדה יסכים להיות קפטן?

עכשיו זה רשמי: אחרי משא ומתן ארוך שנתקע בגלל בעיות טכניות בהסכם בין המועדונים, בלם פרטיזן בלגרד בעונה החולפת, טומיסלב פאיוביץ', שחתם על זכרון דברים בהפועל באר שבע הפך לשחקן רשמי לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע הערב. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, שייך לקבוצת שריף טיראספול. העברתו הייתה אמורה להיסגר בתחילת השבוע, אך דרישה של המועדון ממולדובה לכתוב את ההסכם בשפה הרוסית נתקל בסירוב מצד המועדון. בהמשך השחקן חתם על ההסכם בליווי סוכניו, גלעד קצב ושלומי בן עזרא.

אליניב ברדה שחקן גנק. AP
יסכים להיות הקפטן? אליניב ברדה/AP

ובתוך כך, החלוץ אליניב ברדה ינחת היום בישראל וייפגש עם ראשי המועדון. לשחקן יוצע לשמש כקפטן הקבוצה בעונה הקרובה במקום אביתר אילוז. אם ברדה יסכים, הוא יהיה הקפטן החדש של הקבוצה. השוער בן רהב זומן אמש להתרשמות בקבוצה והודיע לראשי המועדון כי הוא מוכן לחתום, אך לא להיבחן. במועדון הודיעו לו כי ישקלו את הנושא ויודיעו לו על ההחלטה בקרוב.

רהב, ששיחק במחלקת הנוער של טוברוק והיה שותף להישגים במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שיחק בעונה שעברה בעירוני רמת השרון ובעבר בהפועל כפר סבא. המגן אביתר אילוז יחתום בקרוב על חוזה לשנתיים. שחקן נוסף שהוצע למועדון הוא הבלם ניסו קפילוטו, אבל הוא מנהל משא ומתן גם עם בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully