וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מו"מ עם פאיוביץ' והראה

17.6.2013 / 17:24

במועדון ינסו להנחית בימים הקרובים את הבלם הסרבי ששייך לשריף טיראספול ואת הקשר הרומני של ראפיד בוקרשט

הפועל באר שבע מנהלת מגעים עם הבלם הסרבי של פרטיזן בלגרד, טומיסלאב פאיוביץ'. הבלם בן ה-27 ששייך לקבוצת שריף טריספול המולדבית הושאל בעונה החולפת לקבוצה הסרבית, במדיה רשם 12 הופעות בהרכב הראשון. בשנת 2002 הוא השתייך לנבחרת הנערים של יוגוסלביה. קודם לכן הוא שיחק בקבוצת ראד בלגרד הסרבית. במועדון ינסו להנחית את השחקן להתרשמות בימים הקרובים.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
ימצא רכש סרבי? אלישע לוי/ברני ארדוב

בנוסף לבלם הסרבי, בבאר שבע מנהלים מגעים גם עם הקשר הרומני אובידיו הראה (28) ששיחק בשש השנים האחרונות במדי ראפיד בוקרשט וכבש 42 שערים כולל שבעה בעונה שעברה. מדובר בקשר שמאלי עם רזומה של שלוש הופעות בנבחרת רומניה, שבינואר דחה הצעה להצטרף לסטנדרד ליאז'. בשלב זה השחקן דורש סכומים גבוהים ובמועדון מנסים להגיע איתו לפשרה כדי להנחיתו בישראל.

כפי שפורסם מוקדם יותר, המגן בן תורג'מן חתם לחמש שנים בקבוצה ובכך הצטרף לקשר האחורי קובי דג'אני והמגן הימני בן ביטון. בבאר שבע מקווים להחתים את אליניב ברדה סופית על חוזה לשלוש שנים לאחר שהיום הוחלפו טיוטות ההסכם בין הצדדים. אימון הבכורה של הקבוצה יתקיים ביום ראשון ועד אז מעריכים במועדון שהשחקן יהיה חלק מהמועדון. אם אכן יחתום השבוע ברדה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, ירוויח כמיליון דולר בשלוש שנים. שמו של מוחמד כליבאת עלה ביממה האחרונה ובמועדון יבדקו אם ניתן יהיה לצרפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אובידיו הראה ראפיד בוקרשט. GettyImages
יגיעו לסיכום גם איתו? הראה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully