וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: סרט הקפטן יוצע לברדה, אילוז קרוב לסיכום

25.6.2013 / 12:47

במועדון מחכים לחלוץ, שינחת בחמישי ויחליט אם להחליף את אילוז בתפקיד. המגן יחתום לשנתיים לקראת סוף השבוע

לאחר החתימה והחזרה המרגשת להפועל באר שבע, הקבוצה מבירת הנגב מתכוונת להציע לחלוץ אליניב ברדה את סרט הקפטן. הצדדים עדיין לא שוחחו על הנושא והדבר ייסגר רק לאחר שישוב לישראל, אך במועדון רואים בו שחקן שיוביל את הקבוצה בשנים הבאות ולכן יאפשרו לחלוץ להחליט האם הוא מעוניין בתפקיד.

ברדה, שעל המגעים החשאיים עמו פורסם בוואלה! ספורט, מתכנן לחזור מבלגיה ביום חמישי וייפגש מיד לאחר הנחיתה עם ראשי המועדון, כאשר בפגישה הזו הוא גם יחליט האם להחליף בתפקיד את אביתר אילוז. ברדה יחתום על החוזה המקורי לאחר שאתמול שלח את החוזה המצולם בפקס לישראל ואישר את חתימתו בעל פה.

החלוץ, שירוויח כמיליון דולר בשלוש עונות, ויתר בשבוע שעבר על הצעה טובה בהרבה מבלגיה וזאת כדי לשוב למועדון נעוריו. ברדה יצטרף למספר גדול יחסית של שחקני בית, ביניהם שחקני ההגנה אופיר דוידזאדה ואילוז, הקשר לוטם זינו, החלוץ יוסף אבו לאבן וגם החלוץ יוני אוזן, שישוב בהמשך העונה מפציעה. מסיבת העיתונאים הרשמית בה יוצג השחקן צפויה להתקיים ביום ראשון.

אליניב ברדה שחקן גנק. AP
בבאר שבע רוצים שהוא ינהיג. ברדה/AP

"זאת העסקה הכי גדולה שעשינו בשנים האחרונות, כעת אנחנו מצפים לגידול של עשרות אחוזים במספר רוכשי המנויים", הבהירו הבוקר במועדון, שם נקבע כי מחיר מנוי מבוגר יהיה 850 שקל. "זה מחיר זול בהשוואה לרוב הקבוצות בליגת העל, העונה המטרות שונות ואנחנו מאמינים שהקהל יתמוך בנו", אמרו.

בינתיים, הפערים עם אביתר אילוז הצטמצמו והמגן יחתום עד סוף השבוע על חוזה לשנתיים. "מדובר בפערים מינוריים שיסגרו בפגישה הבאה. אילוז ימשיך לשנתיים נוספות", אישרו במועדון. המגן התבקש להמשיך להתאמן בינתיים. עודד גביש הוצע להפועל תל אביב ובמקביל מחפש קבוצה בחו"ל.

הבלם טומיסלב פאיוביץ' יחתום רק לאחר שיגיע ההסכם החתום מקבוצת האם שלו, שריף טיראספול. ההסכם אמור להישלח היום ולאחר מכן יוזמן השחקן לחתום על חוזה. בינתיים, פאיוביץ' עורך אימונים קלים. החלוץ תומר סויסה יעבור ניתוח בקע ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully