וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מכבי תל אביב יצאה מההסכם עם ליאור אליהו

23.6.2013 / 21:14

הקבוצה שילמה לקפטן 100 אלף דולר כדי להשתחרר מחוזהו. לשחקן יוצע חוזה חדש, נמוך יותר, אך אליהו הפגוע פוזל לחו”ל

זה היה באוויר, והחל מהערב (ראשון) זה רשמי: מכבי תל אביב שלחה מכתב רשמי לנציגיו של ליאור אליהו, ובו הודיעה לו כי היא מנצלת את האופציה ומשתחררת מחוזהו לעונה הקרובה, כך נודע לוואלה! ספורט. אליהו עצמו קיבל את הבשורה בעודו שוהה בחופשה מחוץ לארץ. כזכור, הצהובים היו יכולים להתיר את חוזהו של הקפטן תמורת 100 אלף דולר, בתקווה לנהל איתו משא ומתן חדש על חוזה נמוך יותר, אלא שכעת נדמה כי הפורוורד צפוי למצוא אופציה חלופית בחו"ל, כשכרגע נבדקות אופציות כגון גלאטסראיי פנרבחצ'ה/אולקר.

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו. מגד גוזני
כאן זה נגמר? אליהו/מגד גוזני

חוזהו המקורי של אליהו היה אמור לשלשל לכיסו כ-820 אלף דולר נטו בעונה הקרובה, אולם הצהובים הציעו לו כ-500 אלף דולר לעונה - קיצוץ של למעלה מ-300 אלף דולר - בחוזה לשלוש עונות נוספות. סוכנו של השחקן יוסי גאייר, אישר את המכתב שהגיע מהצהובים: "קיבלנו הודעה פורמלית על כך. הצעד הבא שלנו הוא למצוא את המקום הבא שבו ליאור ישחק. הוא לא יישאר ללא קבוצה".

מקורביו של אליהו זעמו על כך, אמרו כי השחקן צפוי לחפש קבוצה באירופה, וטענו: "עדיף להרוויח פחות ולא לספוג השפלה. ליאור לא יישאר במכבי בסכום הזה, הוא פגוע ברמה האישית מההצעה הזו. ליאור יעדיף להרוויח אפילו פחות בקבוצה אחרת בחו"ל ולא לספוג השפלה שכזו. זו התנהלות לא מכובדת. זה קפטן הקבוצה, שחקן לויאלי למערכת, שלעולם לא יעשה מה שניסו לעשות למכבי שחקנים אחרים, שאיימו בעזיבה וחתמו במקומות אחרים, ואחר כך עוד זכו לחוזים גבוהים יותר. בכלל, איזה מסר מכבי משדרת בהתנהלות הזו?"

בתוך כך, נערכו בחודשים האחרונים לא מעט שיחות עם עומרי כספי במטרה להשיבו למדים הצהובים, ולאחרונה אף נעשו מספר גישושים נופים. לא מעט גורמים במכבי היו רוצים לראות את שחקן קליבלנד בעונה החולפת חוזר ליד אליהו, אך השחקן עצמו נסע אמש לארצות הברית בכדי למצות את כל האופציות הקיימות ב-NBA.

בתוך כך, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אלכס טיוס סגור במכבי תל אביב, כשהצהובים ישלמו לקאנטו 50 אלף דולר כדמי פיצוי. גם שרונאס יאסיקביצ'יוס, שעל מועמדותו נחשף כאן, חזק על הכוונת של הצהובים בעונה הבאה, למרות שדיוויד בלאט לא שש לצרפו.

שחקן קליבלנד קאבלירס עומרי כספי. AP
רוצה למצות את כל אופציות ה-NBA. כספי/AP

דרק שארפ לא צפוי להמשיך במועדון

אך לא רק בגזרת השחקנים צפויים הצהובים לחולל שינויים משמעותיים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עוזר המאמן, דרק שארפ כבר מבין שאין בכוונת המועדון להמשיך עמו את ההתקשרות. כמו כן נודע כי תוך מספר ימים עומד שארפ לעזוב את הארץ עם משפחתו. נציגיו של עוזר המאמן ניסו לקיים פגישה עם הנהלת המועדון במטרה לדון באפשרות ששארפ יישאר, אך ההנהלה דחתה שוב ושוב את הפגישה עמו, מה שללא ספק מסמן את דרכו אל מחוץ למועדון.

דרק שארפ עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מבין שכבר אין לו מקום במועדון. שארפ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully