וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב סיכם את תנאיו בעירוני קרית שמונה

השוער חוזר לארבע העונות הקרובות: "מקווה להשאיר את הקבוצה בטופ". הבנות ראשוניות מול בוורן לגבי ברק בדש

גיא חיימוב סיכם הערב (שבת) את תנאיו מול עירוני קרית שמונה ויצטרף לקבוצה לארבע העונות הקרובות. כידוע במהלך השבוע הגיעה קרית שמונה לסיכום עם מכבי תל אביב, במסגרתו חיימוב יגיע לקבוצה הצפונית כחלק מעסקת דן איינבינדר. כעת גם השוער הגיע לסיכום תנאיו והפך את העניין לרשמי לאחר פגישה משולשת שכללה את חיימוב, איזי שרצקי ונציגו של השוער גלעד קצב.

"אני רוצה להודות לשרצקי, על האמון שנתן בי ועל כך שעשה הכול כדי להחזיר אותי לקרית שמונה", אמר חיימוב לוואלה! ספורט. "תודה גם לג'ורדי קרויף ולמכבי תל אביב שאפשרו מבחינתם את העסקה בלי להערים קשיים. אני חוזר עכשיו צפונה, ורוצה ומקווה להשאיר את קרית שמונה בטופ של הכדורגל הישראלי. שמח לחזור לליגה הישראלית, ומקווה להמשיך את הדרך והיכולת הטובה שהצגתי בעונה הקודמת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שמח לחזור לליגה הישראלית, ומקווה להמשיך את הדרך והיכולת הטובה שהצגתי בעונה הקודמת". חיימוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

עבור חיימוב מדובר למעשה בקדנציה שנייה בקרית שמונה ובמועדון מקווים שהשוער שכבר מכיר את המערכת יוכיח את עצמו ויהווה תחליף טוב לדני עמוס שצפוי לעבור להפועל תל אביב. המשמעות של הסיכום עם חיימוב היא שאיתמר ניצן יעזוב ככל הנראה את המועדון. ניצן, שלטענת מקורביו קיבל הבטחה לפני כמה שבועות שישמש שוער ראשון, קיבל בהפתעה את צירופו של חיימוב ונציגיו כבר החלו לגשש במספר קבוצות, בראשן הפועל רעננה מליגת העל ומכבי נתניה מהליגה הלאומית.

חיימוב מצטרף לאחמד סבע, וובה בראון, דויד מנגה, תמיר כחלון וקאסיו פרננדס, שיצטרפו בעונה הקרובה לקרית שמונה, שעברה מתיחת פנים רצינית.

בקרית שמונה ממשיכים גם לבחון את ההתפתחויות עם מינדאוגאס פאנקה, שקבוצתו רוך חוזוב מעוניינת בתשלום על כרטיסו. בקרית שמונה לא החליטו אם לצרף את הקשר, ובימים הקרובים יוחלט רשמית בעניין.

שחקן מכבי חיפה דלה ימפולסקי מול שוער עירוני קרית שמונה איתמר ניצן. אדריאן הרבשטיין
האופציות: רעננה או נתניה. איתמר ניצן/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה ממשיכים לטפל בשחקנים העוזבים, כשבין קרית שמונה לבין בוורן הבלגית נרשמה התקדמות במו"מ על גובה כרטיסו של החלוץ ברק בדש. לאחר שבוורן לא היתה מוכנה לשלם את הסכום שדרש שרצקי, נרשמה תזוזה רצינית בנושא, וסכום ההעברה ינוע סביב 100 אלף היורו.

בדש שהה בשבוע האחרון בבוורן ואף כבש שני שערים במשחקי אימון שערכה הקבוצה, אך שם עדיין לא החליטו סופית אם להחתימו. בימים הקרובים החלוץ יקבל הודעה מהמועדון אם הוא ממשיך - כשלשחקן שמעדיף להישאר בבוורן הצעות נוספות מהליגה הבלגית והישראלית.

ברק בדש שחקן בוורן. Photonews, GettyImages
100 אלף יורו והוא יישאר בבוורן? בדש/GettyImages, Photonews

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully