וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוך חוז'וב: "לא נשחרר את פאנקה לקרית שמונה בחינם"

21.6.2013 / 11:15

הפולנים טוענים כי אישרו לקשר הליטאי לנהל מו"מ, אך יבקשו כסף על העברתו. עדי אלישע לא בתכניות, דורש את כרטיסו

רוך חוז'וב, קבוצתו הפולנית של מינדאוגאס פאנקה, איננה מוכנה לשחרר את הקשר הליטאי לעירוני קרית שמונה מבלי תמורה ודורשת על כרטיסו כסף. כידוע, בקרית שמונה מעוניינים מאוד בליטאי שכבר הגיע לסיכום עקרוני על תנאיו במועדון, אלא ששם הבהירו לשחקן ולנציגיו שלא יחתמו איתו על חוזה עד אשר יציג מסמך המראה שהוא משוחרר מקבוצתו הפולנית.

שחקני נבחרת ליטא, טאדאס קיאנסקאס (ימין), מינדאוגאס פאנקה. GettyImages
הקבוצה שלו רוצה לקבל תמורה. מינדאוגאס פאנקה, מימין/GettyImages

כעת מסתבר שלמרות ההערכות הראשוניות, הקבוצה הפולנית לא מתכוונת לשחרר את השחקן ללא תמורה ותדרוש עליו סכום כספי שעדיין לא ידוע. עם זאת, בקבוצה אישרו לפאנקה לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שיחפץ, כשהודיעו לו שכאשר הוא יגיע לסיכום אותה קבוצה תצטרך לשלם על כרטיסו.

בשיחה בלעדית עם וואלה! ספורט, סיפרה קצינת התקשורת של המועדון הפולני, דונאטה חריסטוב, על ההתפתחויות עם השחקן. "פאנקה הוא שחקן שלנו והוא תחת חוזה, כך שאנחנו לא נשחרר אותו בחינם", הבהירה. "הודענו לו שהוא לא בתוכניות ושהוא רשאי לחפש לו קבוצה אחרת, אבל קבוצה שתרצה אותו תצטרך לשאת ולתת איתנו על מחירו. אני לא אכנס למספרים וזה יצטרך להיסגר בין המועדונים".

על פי ההערכות של גורם במועדון הפולני ששוחח עם וואלה! ספורט היום (שישי) המחיר על פאנקה לא יהיה גבוה מדי, שכן במועדון רוצים להיפטר מהשחקן. גורמים בקרית שמונה אמרו היום שלא קיבלו מידע שכזה וכעת הקבוצה, כך לטענתם, תצטרך להחליט האם היא מעוניינת להחתים את השחקן גם במחיר של תשלום כזה או אחר לקבוצה הפולנית, או שמא מתחילה לחפש זר אחר לאיוש עמדת הקשר האחורי.

עירוני קרית שמונה הודיעה לעדי אלישע שהוא לא בתוכניות לעונה הבאה והוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. הקשר שנחשב לאחד משחקני הבית המבטיחים של המועדון מתוכנן להיות מושאל עונה נוספת, אלא שהוא התאכזב מאוד מהודעת השחרור ומעוניין לעזוב באופן סופי את מועדון נעוריו ולקבל את כרטיס השחקן. אלישע לא מעוניין להמשיך ולהיות שייך למועדון אם הוא לא בתוכניות, ובימים הקרובים צפויה שיחה בין נציגיו לבין איזי שרצקי שתכריע האם השחקן יושאל או ישוחרר סופית מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully