וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: עודד אלקיים חתם רשמית לשנתיים

17.6.2013 / 14:34

המגן עזב את מכבי חיפה כחלק מעסקת אלעד גבאי ועבר צפונה: "קרית שמונה מועדון גדול ואני מאושר להיות חלק ממנו"

עודד אלקיים חתם היום (שני) רשמית על חוזה לשנתיים בעירוני קרית שמונה. המגן בן ה-25, שחזר מחופשה פרטית, קיבל היום את החוזה מסוכנו גלעד קצב, חתם עליו ויחל את האימונים בסוף החודש עם קבוצתו החדשה.

מגן מכבי חיפה עודד אלקיים. אדריאן הרבשטיין
הצפין לקרית שמונה. עודד אלקיים/אדריאן הרבשטיין

כידוע, אלקיים הגיע להבנות באמצעות סוכנו עוד כששהה במקסיקו בחופשה פרטית והיום העניין הפך לרשמי עם החתימה על החוזה. "אני שמח מאוד לחתום בקרית שמונה ומקווה לעזור לקבוצה במשימות שעומדות לפנינו בעונה הקרובה", אמר אלקיים. "קרית שמונה זה מועדון גדול בכדורגל הישראלי ואני מאושר להיות חלק ממנו".

אלקיים יעבור לקרית שמונה כחלק מעסקת אלעד גבאי שעשה את הדרך ההפוכה ועבר למכבי חיפה, כשעדיין לא הוסכם אם ויאם עמאשה שלא מעוניין בשלב זה לחזור לקרית שמונה ייכלל בעסקה או שמא המועדון הצפוני יקבל עוד כסף תמורת גבאי בעסקה הסיבובית.

בנוסף, בין המועדונים עדיין מתקיימות שיחות על אפשרות של טרייד בין שלומי אזולאי לשמעון אבוחצירא, אך בקרית שמונה החליטו שלא להתעקש יתר על המידה על אזולאי. כעת, רק אם יבשילו התנאים אותם הם רוצים אזולאי יחזור לקבוצה איתה זכה באליפות.

מלבד אלקיים, בקבוצה מעוניינים מאוד להחתים קשר אחורי זר בקבוצה כשעל הפרק כמה מועמדים ובמועדון מאמינים שעד תחילת השבוע הבא יחתום קשר זר בקבוצה ולמעשה ישלים את הסגל לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully