וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מכרה את גיא חיימוב לקרית שמונה

20.6.2013 / 17:47

האלופה מכרה את השוער כחלק מעסקת איינבינדר, חיימוב צריך לסכם את תנאיו. איתמר ניצן יעזוב. פאנקה יגיע רק ללא תמורה

עירוני קרית שמונה מצאה היום (חמישי) מחליף לשוער דני עמוס שעוזב את הקבוצה מהצפון. מדובר בשוער גיא חיימוב, שהיה שייך למכבי תל אביב ושיחק בעונה החולפת בא.א.ל לרנקה תחת המאמן רן בן שמעון. חיימוב ישוב לקדנציה שנייה בקרית שמונה, לאחר שזכה עימה בגביע הטוטו בעונת 2010/11. לפי הודעתה הרשמית של האלופה, חיימוב קיבל את ברכת הדרך לסכם עם קרית שמונה את תנאיו האישיים. המעבר הוא חלק מעסקת העברתו של דן איינבינדר, שהצטרף לאחרונה מקרית שמונה למכבי תל אביב.

חיימוב, 27, שיחק בקרית שמונה 24 משחקי ליגה בעונת 2010/11 לפני ששב למכבי תל אביב. אשתקד הושאל כאמור לא.א.ק לרנקה הקפריסאית ונהנה מעונה מצוינת. למרות זאת, במכבי תל אביב מחפשים שוער זר חדש ולכן ג'ורדי קרויף לא מנע את שחרורו של השחקן.

בתוך כך, השוער איתמר ניצן מאוכזב מאוד מכך שלא בונים עליו כשוער ראשון למרות עזיבת עמוס והוא החל לחפש קבוצה חדשה. נציגיו כבר החלו לפנות לקבוצות במטרה למצוא לו בית חדש. אחת הקבוצות שקיבלה פנייה היא מכבי נתניה, שתשקול החתמת ניצן רק אם לא תצליח לצרף את לויטה. מי שעשויה לקלוט את ניצן היא הפועל רעננה שכבר גיששה בצורה לא רשמית. ברעננה מעוניינים למצות את המשא ומתן עם גל ניר ואם זה לא יצלח, ניצן הוא אחד מהמועמדים הבולטים אותם ינסו בקבוצה לצרף.

גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
קדנציה שנייה בצפון? חיימוב/ברני ארדוב

קשר נבחרת ליטא מינדאוגאס פאנקה (29) מועמד לקרית שמונה. תנאיו הכספיים נסגרו כבר לפני כמה ימים, אך במועדון הצפוני הודיעו לשחקן ונציגיו שהעסקה תיחתם רק לאחר שיתקבל אישור לכך שהוא משוחרר מקבוצתו הפולנית רוך חוז'וב ויכול להצטרף ללא תמורה. נציגיו של השחקן הודיעו לקריה שפאנקה הגיע לסיכום על שחרורו, אך במועדון דורשים לראות מסמך המאשר את זה ובשלב זה לא התקבל מסמך שכזה במועדון. לפיכך, העסקה עדיין לא הושלמה והשחקן עדיין לא חתם.

פאנקה, 29, רשם בעונה שעברה 19 הופעות במדי חוז'וב ולפני כן שיחק חמש שנים בקבוצת וידז'ב לודז' הפולנית. ברזומה שלו 23 הופעות במדי נבחרת ליטא. בקיץ שעבר, לפני המעבר לחוז'וב, היה על סף חתימה בהפועל באר שבע ואף נחת בישראל, אך סירב למספר ימי התרשמות והמאמן אלישע לוי ויתר עליו.

אגב, לפני שהחלו המגעים עם פאנקה, קרית שמונה ניסתה לצרף את קשר בית"ר ירושלים דריו פרננדס, אך המשא ומתן לא צלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully