וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה עקרונית העברתו של דני עמוס להפועל ת"א

השוער בן ה-26, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יעבור מקרית שמונה למתחם חודורוב ויאחד כוחות עם רן בן שמעון

עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב סיכמו היום (שבת) עקרונית את העברתו של השוער דני עמוס למתחם חודורוב. על המועמדות של השוער בן ה-26 להפועל תל אביב פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

הפועל תל אביב תשלם 700 אלף שקל, אך כרגע קיימת מחלוקת קטנה בנוגע לאחוזים בנוגע למכירה עתידית של השוער. בעוד בקרית שמונה רוצים לקבל כ-70 אחוז מסכום מכירה כזו, בהפועל תל אביב אמרו היום שעמוס אכן יהיה שוער הקבוצה, אך הדגישו שחתימה של העסקה תצריך מקרית שמונה לוותר על יותר מ-30 אחוז.

עמוס למעשה סיים את חוזהו בקרית שמונה וניהל מו"מ עם האדומים בצורה חופשית וחוקית, אבל אלו צריכים לשלם לקבוצה מהצפון דמי השבחה. בשלב מסוים עלתה האפשרות שהוא יעתור לוועדה למעמד השחקן שתקבע את סכום ההעברה שלו, אך הקבוצות כאמור קרובות לסיכום סופי.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של דני עמוס להפועל תל אביב

דני עמוס שוער עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
תחנה ראשונה מחוץ לקרית שמונה. עמוס/אדריאן הרבשטיין

עמוס נפגש אתמול עם מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון, והצדדים הגדירו את הפגישה כטובה. בן שמעון הוא כמובן זה שהפך את עמוס לשוער הראשון של קרית שמונה והם זכו עם הקבוצה באליפות ב-2011-12. עמוס יהיה השחקן השני שמגיע מקרית שמונה להפועל תל אביב בקיץ הנוכחי וקדם לו בריאן חרסיסיץ', שחתם בקבוצה לפני כמה שבועות.

עמוס בן ה-26 גדל במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה ובעונת 2006-07 הצטרף לסגל של הקבוצה הבוגרת. הוא נע בין ההרכב לספסל עד שבעונת 2011-12 הפך לשוער הראשון של הקבוצה ובמהלכה אף הוזמן לראשונה לנבחרת ישראל. הוא זכה עם הקבוצה באליפות ובגביע הטוטו באותה עונה, אחרי שגם בעונת 2010-11 הניף איתה את גביע הטוטו.

עמוס יגיע להפועל תל אביב אחרי שהשוער הארגנטינאי מתיאס דגרה נחת להתרשמות והחליט לא לחתום בקבוצה בגלל שאשתו לא רצתה לעובר לישראל. ההגעה שלו מציבה את המשך דרכו של בוריס קליימן בקבוצה תחת סימן שאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully