וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב רוצה את דני עמוס

הארגנטינאי דגרה מתרחק ובן שמעון בודק אפשרות להתאחד עם שוער קרית שמונה. קליימן עשוי לעשות את הדרך ההפוכה כדי לפתור את בעיית דמי ההשבחה. עמוס: ”אופציה טובה”. קשר כפ"ס עומר פדידה קרוב לסיכום ויצטרף לאימונים

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

שוער א.א.ל לימסול מתיאס דגרה (30) מתרחק מהפועל תל אביב וכרגע לא נראה שיחתום בקבוצה. מי שעשוי להגיע במקומו הוא שוער עירוני קרית שמונה ונבחרת ישראל, דני עמוס. הארגנטינאי נחת ביום ראשון בלילה בישראל יחד עם רעייתו ולאחר שהות של 24 שעות נראה כרגע שהוא לא מעוניין לחתום אצל האדומים. הסיבה, לפחות לטענת הפועל תל אביב, שאשתו של דגרה לא התלהבה מישראל. בקפריסין טוענים כי השוער קרוב לסיכום בקבוצת פאסוס פריירה מהליגה הראשונה בפורטוגל.

עמוס, שסיים את החוזה בקרית שמונה, מבוקש על ידי רן בן שמעון שהדריך אותו שנים בעבר. יחד עם זאת, מה שמונע בשלב זה את ההצטרפות של עמוס להפועל תל אביב הם דמי השבחה גבוהים שאמורים לעבור לקרית שמונה, נוכח העובדה שהשוער בן ה-26 גדל במחלקת הנוער ושיחק במשך כל הקריירה במועדון של איזי שרצקי.

לאדומים אין אפשרות בשלב זה לשלם עליו סכום גבוה ולכן הסיכויים לעסקה מסוג זה לא גבוהים. אפשרות נוספת היא לבצע עסקת חליפין בין בוריס קליימן, המבוקש בקרית שמונה, לבין עמוס. מאמן קרית שמונה ברק בכר מעוניין לראות את השוער הצעיר של הפועל תל אביב בקבוצה שלו וכבר ביקש לברר את עלות השאלתו. אם הצדדים ידונו על טרייד, יקוצצו דמי ההשאלה מדמי ההשבחה. בקריה עשויים להביא את קליימן גם אם עמוס לא יעשה את הדרך ההפוכה כשגם שמו של גיא חיימוב עלה כאופצייה להחליף את עמוס ולהיאבק עם איתמר ניצן על אפודת השוער הראשון.

דני עמוס שוער עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שוב אצל בן שמעון? דני עמוס/אדריאן הרבשטיין

בכל מקרה, עמוס לא ימשיך בקרית שמונה וכבר הודיע למועדון שלא יחתום על חוזה חדש. לוואלה! ספורט אמר השוער: "הודעתי לקרית שמונה שאני לא רוצה לחתום על חוזה חדש. היו לי הרבה שנים יפות במועדון, אבל אני רוצה להתנסות בדברים חדשים. הפועל תל אביב היא בהחלט אופציה טובה בשבילי ואני גם בודק אופציות בחו"ל".

עמוס, 26, גדל בקרית שמונה ועומד בשער הקבוצה הבוגרת מעונת 2006/7. הוא רשם 153 הופעות ליגה במדי הקבוצה בליגת העל והליגה הלאומית והיה שותף בכיר לעליית הקבוצה, האליפות ההיסטורית והזכיות בגביע הטוטו וכן רשם הצגות מצוינות גם בקמפיין האירופי אשתקד. בשנה האחרונה עמוס הוא חלק מהסגל המורחב של נבחרת ישראל, אבל עדיין לא רשם הופעה במשחק רשמי.

קשר הפועל כפר סבא עומר פדידה (23) קרוב לסיכום בהפועל תל אביב ויצטרף היום לאימונים. פדידה כבש אשתקד תשעה שערי ליגה בלאומית והוא צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח במדי האדומים. גם מגן כפר סבא בעונה שעברה אברהם צ'קול (21) והקשר ריף מסיקה (24), ששיחק אשתקד בבני לוד, יצטרפו לאימוני הפועל תל אביב וינסו להרשים את רן בן שמעון ולקבל חוזה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
קרוב לסיכום. עומר פדידה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully