וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: מריה שראפובה וסרינה וויליאמס בטראש טוק סוער

רגע לפני שווימבלדון מתחיל, הטניסאיות הבכירות החליפו עקיצות מתחת לחגורה. וגם: נובאק דג'וקוביץ' ממשיך לחקות

ווימבלון מתחיל רק ביום שני, ולא שחסר עניין לקראת הטורניר, אז הנה קצת טראש טוק טוב בין שתי הטניסאיות הבחירות בסבב.

במסיבת העיתונאים שלפני יריית הפתיחה, המדורגת 2 מריה שראפובה ירתה כמה חצים לעבר הראשונה בדירוג סרינה וויליאמס, כנראה בתגובה לכתבה על סרינה במגזין "רולינג סטון".

מריה שראפובה, סרינה וויליאמס. GettyImages
גם ברולאן גארוס זה נגמר לטובת סרינה/GettyImages

כך, ברולינג סטון, הובאה שיחת טלפון של סרינה וויליאמס עם אחותה ונוס: "יש אנשים שחיים, נושמים ומתלבשים טניס. ברצינות, תניחו לזה... היא מתחילה כל שיחה ב'אני כל כך שמחה, אני כל כך ברת מזל'. זה כל כך משעמם. היא עדיין לא תוזמן למסיבות הטובות. והיי, אם היא רוצה להיות עם בחור עם לב שחור, שתלך על זה (הניחוש אומר שסרינה דיברה על שראפובה, שיוצאת עם גריגור דימיטרוב. הבולגרי, לפי השמועות, הוא אקס של וויליאמס).

ואז, במסיבת העיתונאים, הרוסייה ענתה: "ברור שיש לי הרבה כבוד לסרינה ולמה שהיא השיגה על המגרש. אם היא רוצה לדבר על דברים פרטיים, אולי כדי שתדבר על היחסים שלה עם החבר שלה שהיה נשוי ועכשיו מתגרש, ויש לו ילדים. שתדבר על דברים אחרים".

הגזרה בין השתיים חמה מתמיד, בטח לאחר שסרינה ניצחה ב-13 המפגשים האחרונים, כולל בשלושה משחקי גמר.

גריגור דימיטרוב טניסאי בולגרי. Chris Hyde, GettyImages
המקור לטראש טוק? דימיטרוב/GettyImages, Chris Hyde

וויליאמס נקשרה למאמן פטריק מוראטוגלו, למרות שאף אחד לא דיבר על מערכת היחסים הזו בעניין זה. חשוב לציין שאף אחד לא הוכיח ולא טען רשמית שוויליאמס בכלל התכוונה לשראפובה.

האמריקאית פייבוריטית מובהקת לזכייה בווימבלדון, ומעניין לראות איך הסוגיה הזו תשפיע עליה, מה גם שעל סרינה רבצה לאחרונה עוד סערה תקשורתית. באותה כתבה ברולינג סטון, סיפקה סרינה אמירה אודות נאנסת בת 16.

מקרה האונס שהתרחש ב-2012 זעזע את את אוהיו, לאחר ששני תלמידי תיכון שכיכבו בקבוצת הפוטבול של העיר הואשמו באונס נערה בת 16, שהייתה שרויה בגילופין בזמן האירוע. לפני יומיים, ביום בו נערך הראיון עם וויליאמס, השניים נמצאו אשמים באונס ונידונו לשתי שנות מאסר. "למה היא שתתה כל כך כך הרבה, עד שהיא בכלל זוכרת מה קרה? היא ברת מזל, זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע", אמרה הטניסאית, ועוררה סערה.

"אני לא מאשימה אותה, אבל אם את בת 16 ואת שותה כזו, ההורים שלך צריכים ללמד אותך - לעולם אל תקחי משקאות מזרים. היא לא הייתה צריכה להעמיד את עצמה במצב הזה. אלא אם כן הם סיממו אותה, שזה כבר מקרה אחר לגמרי. אם מה שקרה הוא כמו שמפרסמים, העונש שלהם מוגזם". וויליאמס הספיקה כבר להתנצל על הדברים.

***

דג'וקוביץ' ודימיטרוב עושים שראפובה

אגב, אותה מסיבת עיתונאים של שראפובה סיפקה עוד רגעים מעניינים. למשל, כשנובאק דג'וקוביץ', חקיין ידוע של הרוסייה, נכנס לעסק. לפני יומיים, הסרבי ואותו דימיטרוב, חיקו את שראפובה במהלך משחק ראווה ביניהם.

והנה הדיאלוג.

דג'וקוביץ': שיער יפה, מריה. שיער יפה היום.

שראפובה: אפשר לדבר על מה שעשיתם שלשום?

דג'וקוביץ': לא אהבת את הווידאו?

שראפובה: אהבתי אותו.

דג'וקוביץ': מי היה טוב יותר?

שראפובה: דרך אגב, אני לא עושה את הדברים האלה יותר. כלום. אני לא מבליטה את התחת שלי יותר, אוקיי? אני לא עושה את הדבר הזה עם השיער. כנראה שלא ראיתם אותי משחקת לאחרונה.

דג'וקוביץ': אני רואה אותך משחקת.

שראפובה: אז אתה צריך 'אני' חדשה.

דג'וקוביץ': לא, לא, לא. סמכי עליי.

שראפובה: אתה מתחיל להיראות כמו רודיק כשאתה מחקה.

דג'וקוביץ': באמת?

שראפובה: כן. כך הסרבים שלו נראים.

דג'וקוביץ': מי מחקה טוב יותר?

שראפובה: אני לא יודעת.

דג'וקוביץ': הו, תראו אותה. תבחרי.

שראפובה: זה לא שאלון אמריקאי פה.

דג'וקוביץ': תהני. מצטער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully