וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס על אונס נערה: "למה היא השתכרה?"

האמריקאית התבטאה בנוגע למקרה שמסעיר את אוהיו ("לא הייתה צריכה להגיע למצב הזה") והוצפה בהודעות נזעמות

סרינה וויליאמס מתכוננת במרץ לקראת טורניר ווימבלדון שייפתח בשבוע שעבר, אך כבר עולה מחדש לכותרות בארצות הברית, הפעם בנסיבות הרבה פחות מחמיאות. המדורגת מספר 1 בעולם כיכבה בכתבה מיוחדת של מגזין ה"רולינג סטון", אך עוררה סערה בארצות הברית בעקבות ציטוטים שלה בהתייחס למקרה אונס שאירע בסטובנוויל, אוהיו.

מקרה האונס שהתרחש ב-2012 זעזע את את אוהיו, לאחר ששני תלמידי תיכון שכיכבו בקבוצת הפוטבול של העיר הואשמו באונס נערה בת 16, שהייתה שרויה בגילופין בזמן האירוע. לפני יומיים, ביום בו נערך הראיון עם וויליאמס, השניים נמצאו אשמים באונס ונידונו לשתי שנות מאסר.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
בעין הסערה. סרינה וויליאמס/רויטרס

"למה היא שתתה כל כך כך הרבה, עד שהיא בכלל זוכרת מה קרה? היא ברת מזל, זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע", אמרה הטניסאית. "אני לא מאשימה אותה, אבל אם את בת 16 ואת שותה כזו, ההורים שלך צריכים ללמד אותך - לעולם אל תקחי משקאות מזרים. היא לא הייתה צריכה להעמיד את עצמה במצב הזה. אלא אם כן הם סיממו אותה, שזה כבר מקרה אחר לגמרי. אם מה שקרה הוא כמו שמפרסמים, העונש שלהם מוגזם", טענה.

התגובות הנזעמות מצד אוהדים ועוקבים אחרי האמריקאית בפייסבוק ובטוויטר לא איחרו להגיע. עשרות אנשים השאירו לטניסאית הודעות ברשתות החברתיות וטענו כי התבטאויותיה "לא אחראיות". סרינה שוהה כעת באנגליה ומתכוננת לווימבלדון, ומגיעה בכושר נהדר, לאחר שזכתה ברולאן גארוס לראשונה מאז 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully