וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: נדאל ופדרר צפויים להיפגש כבר ברבע הגמר

שני היריבים בדרך למפגש מוקדם על הדשא בלונדון. מארי עשוי לחכות למנצח ביניהם בחצי הגמר, דרך קלה לדג'וקוביץ' לגמר

הגרלת המשחקים לטורניר ווימבלדון שייפתח ביום שני נערכה הבוקר (שישי), ללא אף נציגות ישראלית, אחרי הדחתם של דודי סלע, אמיר ויינטרוב, יוליה גלושקו ושחר פאר בסיבובי המוקדמות, שהותירו את ישראל ללא אף נציג או נציגה בטורניר גרנד סלאם לראשונה מאז אליפות אוסטרליה ב-1998.

במוקד ההגרלה עמד שיבוצו מעורר המחלוקת של רפאל נדאל במקום החמישי בדירוג. הספרדי שצנח בדירוג העולמי בשל הפציעה הארוכה ממנה סבל אך חזר בהצלחה עם זכייה ברולאן גארוס לפני שבועיים לא זכה לקרדיט רב מהמארגנים באול אינגלנד קלאב, והדירוג הנמוך הציב אותו על מסלול התנגשות עם רוג'ר פדרר כבר ברבע הגמר.

רוג'ר פדרר עם הגביע בטורניר האלה. Thomas Starke, GettyImages
יצטרך להתחמם במהירות. פדרר אחרי הזכייה בטורניר האלה/GettyImages, Thomas Starke

שני האלופים לשעבר, שזכו ביחד תשע פעמים בטורניר ונפגשו שלוש פעמים בגמר, ייאלצו ככל הנראה להיפגש מוקדם בהרבה מהצפוי. פדרר יוציא לדרך את הטורניר כולו במשחק הראשון במגרש המרכזי ביום שני מול ויקטור האנסקו, בעוד שנדאל ייצא לדרך מול סטיב דארסי הבלגי.

אנדי מארי, ששוב מגיע לטורניר הביתי שלו עם ציפיות רבות, צפוי לשחק מול המנצח בין פדרר לנדאל בחצי הגמר, כשברבע הגמר עשוי לחכות לו ג'ו ווילפריד צונגה. משחקו הראשון של הסקוטי יהיה מול בנג'מין בקר הגרמני. המנצח הגדול של ההגרלה הוא נובאק דג'וקוביץ', שיריביו המסתמנים הם תומאס ברדיך (ברבע הגמר) ודויד פרר או חואן מרטין דל פוטרו (בחצי הגמר). הסרבי המדורג ראשון יפחת מול פלורן מאייר.

אצל הנשים, האלופה סרינה וויליאמס תצא לדרך מול מנדי מינלה מלוקסמבורג. מריה שראפובה, המדורגת שלישית, תפתח מול קריסטינה מלאדנוביץ', ואם הכל יילך על פי התכניות, היא תיתקל בויקטוריה אזרנקה (2) בחצי הגמר. התקווה המקומית לורה רובסון זכתה להגרלה קשה מאוד בדמותה של מריה קירילנקו (10) כבר בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully