וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחה בשריר הירך האחורי לטוני פארקר, בספק למשחק 4

הרכז שמח שלא מדובר בקרע: "מקווה שאהיה כשיר". לברון לוקח אחריות: "שיחקתי חרא, מבטיח שאהיה הרבה יותר טוב"

סן אנטוניו נשמה הערב (רביעי) לרווחה, כאשר בדיקת ה-MRI שערך טוני פארקר גילתה מתיחה בשריר הירך האחורי, ולא קרע. "אני מקווה שאהיה כשיר למשחק הרביעי", אמר פארקר. "נראה איך ארגיש. גרג פופוביץ' תמיד אומר שעדיף לא לקחת סיכונים". המשחק הבא בסדרה ייערך בלילה שבין חמישי לשישי, כשאלופת המערב תנסה לעלות ליתרון של 1:3 בסדרת הגמר המרתקת.

שחקן סן אנטוניו ספרס טוני פארקר. רויטרס
לא לוקח סיכונים, אבל בכל זאת, מדובר כאן בגמר. פופוביץ' ופארקר/רויטרס

הרכז הצרפתי נפצע בתחילת הרבע השלישי של המשחק אתמול בלילה, והספיק לשחק 27 דקות בלבד. זה כמובן לא שינה לספרס, שדרסו את מיאמי 77:113 ועלו ליתרון של 1:2 בסדרה. אחרי המשחק אמר פארקר על הכאבים מהם סבל: "אני מקווה שזו רק התכווצות. שיחקתי רק שתי דקות ברבע האחרון, כי הובלנו ביתרון גדול ופופוביץ' לא רצה לקחת סיכונים".

אם פארקר לא יהיה כשיר למשחק הרביעי, פופוביץ' ככל הנראה יפתח עם קורי ג'וזף, שפתח העונה תשע פעמים בחמישיה והעמיד במשחקים הללו ממוצעים של 7.2 נקודות ו-3.1 אסיסטים.

שחקן סן אנטוניו ספרס טים דאנקן לצד מאמנו גרג פופוביץ'. רויטרס
צריכים את הברומטר שלהם בריא. דאנקן ופופוביץ'/רויטרס

בצד השני, לברון ג'יימס פגש גם הערב את התקשורת, והבטיח: "אני הולך לשחק יותר טוב במשחק הרביעי. הרבה יותר טוב. אתמול שיחקתי חרא. זה לא יכול להיות חשוך יותר. אני לוקח אחריות על היכולת של הקבוצה שלנו. 7 מ-21 זה לא מספיק טוב. 0 זריקות עונשין זה לא מספיק טוב. אני הכוכב, אני המנהיג, הקבוצה בונה עלי לעשות את המהלכים הנכונים".

דווין וויד הוסיף: "אנחנו לא מודאגים מלברון. סן אנטוניו עושה את כל מה שהיא יכולה כדי לזכות באליפות, ואנחנו חייבים להתאים את עצמנו אליהם. אם השלישיה הגדולה שלנו לא תביא את השינוי, לא נזכה בתואר".

הצלע השלישית במשולש, כריס בוש, סיכם: "ראינו את המשחק בוידאו, וזה היה יותר גרוע מלצפות בסרט אימה. לא התאמצנו כמו שהיינו צריכים, וזה היה מביך להיות חלק מזה".

שחקני מיאמי היט, מריו צ'אלמרס, לברון ג'יימס. רויטרס
מבטיח יכולת הרבה, הרבה יותר טובה. לברון לצד צ'אלמרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully