וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו ניצחה את מיאמי 77:113 ועלתה ל-1:2

הספרס שברו את שיא השלשות למשחק גמר NBA והביסו את האלופה בזכות מחצית שנייה חלומית. משחק עלוב ללברון ג'יימס

סן אנטוניו ניצחה הלילה (בין שלישי לרביעי) 77:113 את מיאמי ועלתה ל-1:2 בסדרת גמר פלייאוף ה-NBA. הספרס ידעו לשמור על הבית במשחק הראשון שלהם בסדרה בטקסס ונותרו להם עוד שניים כאלו. אם הם ישיגו גם בשניהם ניצחונות, הם כלל לא יצטרכו לשוב לפלורידה. משחק מספר 4 יתקיים בלילה שבין חמישי לשישי.

דני גרין, גארי ניל, סן אנטוניו ספרס. Eric Gay, AP
13 שלשות ביחד. גרין וניל/AP, Eric Gay

הסיפור הגדול של הלילה היה השלשות של סן אנטוניו. שיא ה-NBA לכמות שלשות במשחק אחד בסדרת גמר עמד עד הלילה על 14, אבל לספרס היו 16 כאלו (מ-32 ניסיונות). דני גרין קלע 7 מ-9 מחוץ לקשת בדרך ל-27 נקודות וגארי ניל צלף 6 מ-10 וסיים את הערב עם 24 נקודות. טים דאנקן הוסיף 12 נקודות ו-14 ריבאונדים, קוואי לאונרד קלע 14 והוריד 12 ריבאונדים, טוני פארקר יכול היה לנגן כינור שני עם 6 נקודות ו-8 אסיסטים וכל אלו היו הרבה יותר מדי בשביל מיאמי המסכנה.

זה היה סיפור אחד. השני היה לברון ג'יימס. ה-MVP של העונה הסדירה ננעל מהג'אמפ הראשון, אבל גם בהמשך לא הצליח להתעורר. במשך דקות ארוכות לברון עמד על 4 נקודות וכשכבר התחיל לייצר סלים, ההפרש של הספרס עמד על יותר מ-20. גארבג' טיים במיטבו. הוא סיים עם 15 נקודות ב-7 מ-21 מהשדה, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים - מספרים לא נוראיים על פניו, אבל ההיט קיוו להרבה יותר ממנו במשחק כל כך חשוב.

לברון ג'יימס, מיאמי היט, מול קאווי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. רויטרס
מי ראה? מי שמע? לברון/רויטרס

הספרס הובילו לאורך כל המשחק, אבל במחצית הראשונה לא הצליחו לברוח בשום שלב ו-37 שניות להפסקה, נקודות של דווין וויד קבעו 44:44. בשלב הזה נראה היה שהמשחק פתוח, אבל אז הגיעה המחצית השנייה שהסתיימה ב-33:63 לטקסנים. סן אנטוניו נעלה את החצי שלה וחוץ ממייק מילר שקלע כמה שלשות, אף אחד אצל האלופה לא הצליח לפצח את הנוסחה ליצירת נקודות.

היתרון של סן אנטוניו צמח ל-54:75, לפני התעוררות של האורחים שהורידו קצת את המינוס.את הרבע הרביעי הספרס פתחו כמו שעשו ברבע השלישי, גארי ניל תפר שלשות מחוץ לקשת והספרס רצו ל-0:13 וטיפסו ל-63:91. אחר כך דני גרין התחיל להפציץ בעצמו ואם כמה דקות לפני כן, כשמיאמי הורידה את הפיגור שלה ל-13, מישהו חשב שזה עוד לא נגמר, בשלב הזה לאף אחד כבר לא היו ספקות.

דווין וויד קלע 16 אצל ההיט, מייק מילר צלף 5 מ-5 מחוץ לקשת בדרך ל-15 נקודות וכריס בוש סיים עם 12 נקודות ו-19 ריבאונדים. מריו צ'אלמרס שהבריק במשחק מספר 2, נדם הפעם וסיים 20 דקות משחק ללא נקודות ועם אסיסט בודד מול 4 איבודים.

שחקן סן אנטוניו ספרס, טים דאנקן. רויטרס
שני ניצחונות מאליפות. דאנקן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully