וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס והולינס נפרדו, מוריס צ'יקס יאמן את דטרויט

הגריזליס לא הציעו חוזה חדש למאמנם. צ'יקס יחליף את לורנס פרנק שפוטר מהפיסטונס, ועשוי לחבור לג'ייסון קיד בניו ג'רזי

סדרת גמר ה-NBA נמצאת בעיצומה, ובינתיים יתר קבוצות ליגת הכדורסל הטובה בעולם מתכוננות לעונה הבאה. דטרויט פיסטונס החתימה את מוריס צ'יקס למאמנה, והוא יחליף בתפקיד את לורנס פרנק, שאימן את הקבוצה מאז אוגוסט 2011. צ'יקס שימש בארבע השנים האחרונות עוזר מאמן באוקלהומה סיטי ת'אנדר, והוא אימן בעבר את פורטלנד טרייל בלייזרס (2001 - 2005) ופילדלפיה 76' (2005 - 2008), שכשחקן עשה במדיה קריירה מופלאה וזכה עמה באליפות בשנת 1983, יחד עם ד"ר ג'יי ומוזס מלון.

"אחרי ששוחחנו עם מוריס, התרשמתי מאוד מהידע שלו על כדורסל וגם מהיכולת שלו להנהיג", אמר הבעלים של הפיסטונ טום גורס, "אנחנו מתרגשים לקבל מישהו עם ניסיון וכישרון כמו שלו, שייקח את הקבוצה אל העתיד". צ'יקס מחזיק במאזן של 286:284 כמאמן ראשי, והודח עם קבוצותיו שלוש פעמים בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

מוריס צ'יקס. Otto Greule Jr, GettyImages
חוזר לקווים כמאמן ראשי. צ'יקס/GettyImages, Otto Greule Jr

בתוך כך, לורנס פרנק עשוי לחבור לג'ייסון קיד בניו ג'רזי, אשר טרם החתימה מאמן לעונה הקרובה. התקשורת האמריקאית דיווחה כי קיד, שפרש לאחרונה ממשחק, ימונה למאמן ניו ג'רזי והבאתו של פרנק כעוזר יכולה לחפות על חוסר ניסיונו על הקווים.

ממפיס גריזליס, שהודחה בגמר המערב אחרי הפסד 4:0 לסן אנטוניו, החליטה לא להציע למאמנה ליונל הולינס חוזה חדש וליהפרד ממנו. לפי הדיווחים, עוזרו של הולינס, דייב ג'וארגר, צפוי לרשת את מקומו. להולינס בן ה-59 זו הייתה קדנציה שנייה בממפיס, לאחר שאימן את הקבוצה בעונת 2004. הוא לקח את המושכות בשנית בשנת 2009 והוליך את הקבוצה העונה להישג השיא שלה, גמר המערב. הגריזליס רשמו העונה מאזן 26:56, גם כן שיא בתולדות המועדון.

מאמן ממפיס גריזליס ליונל הולינס. AP
נעצר אחרי עונת שיא. הולינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully