וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: טוני פארקר יעבור MRI בשריר הירך האחורי

גארד הספרס גרם לדאגה כשאמר: "הרגשתי משהו מוזר, מקווה שזה לא רציני". וויד: "הם בעטו לנו בתחת". ועד כמה גרוע היה הערב של לברון ג'יימס?

טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס. AP
חדשות מדאיגות בטקסס. פארקר/AP

מספרי המשחק בין סן אנטוניו למיאמי (הספרס ניצחו 77:113)

*ה-+/- של לברון הלילה, 32-, הוא הגרוע ביותר בקריירה של ג'יימס.

* כמה נורא היה הערב של לברון? מחוץ לצבע: 2 מ-14. ככה נורא.

* 16 השלשות של הספרס הלילה הן שיא NBA למשחק בסדרת גמר. השיא הקודם עמד על 14.

* מאז שסדרות גמר ה-NBA עברו לשיטת 2-3-2 (בית וחוץ), הקבוצות שניצחו את המשחק השלישי במצב של 1:1 זכו באליפות ב-12 מתוך 13 מקרים.

* דני גרין שקלע שבע שלשות היה רחוק רק קליעה אחת נוספת מחוץ לקשת מהשוואת השיא של ריי אלן, שקלע שמונה שלשות במדי בוסטון נגד הלייקרס בסדרת הגמר ב-2010.

* ההפסד של מיאמי ב-36 נקודות הוא ההפסד הגדול ביותר בהיסטוריה של הפרנצ'ייז במשחקי פלייאוף.

* סן אנטוניו שהופיעה בארבע סדרות גמר וניצחה בכולן, מעולם לא פיגרה באחת כזו. הלילה היא שמרה על המאזן הזה.

* למיאמי זה היה הפסד ראשון במשחק מספר 3 בסדרת גמר NBA.

*אחרי שלושה משחקים, דני גרין מוליך את טבלת הקולעים עם 56 נקודות. לברון ג'יימס רק שני עם 50, דווין וויד מוסיף 43.

*הטריו דאנקן/ג'ינובילי/פארקר הוא השני שמגיע ל-100 ניצחונות פלייאוף. הראשון הרכיב את מג'יק ג'ונסון, קארים עבדול ג'באר ומייקל קופר.

* אחרי עונה מפלצתית, מיאמי סופרת חמישה הפסדים בתשעת המשחקים האחרונים שלה.

לברון ג'יימס, מיאמי היט, מול טים דאנקן, סן אנטוניו ספרס. רויטרס
"אני לא יכול לשחק ככה ולקוות שננצח". ג'יימס מול דאנקן/רויטרס

פקקי תנועה גרמו לטוני פארקר וטים דאנקן להגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) באיחור לאולם לקראת משחק מספר 3 של סן אנטוניו ספרס נגד מיאמי היט בסדרת גמר ה-NBA. אבל זה בוודאי לא הפריע לקבוצה שלהם להביס את האלופה המכהנת 77:113 בתצוגה שתיזכר עוד הרבה זמן. דאנקן ופארקר ניגנו הלילה כינור שני לדני גרין, גארי ניל וקוואי לאונרד, שעשו את העבודה בדרך לניצחון המרשים ועכשיו הספרס רחוקים שני ניצחונות בלבד מאליפות חמישית בהיסטוריה של הפרנצ'ייז.

הכוכב של הספרס בהתקפה היה דני גרין, שקלע 7 מ-9 מחוץ לקשת בדרך ל-27 נקודות. "השחקנים תמכו בי ואמרו לי שבכל פעם שאני פנוי, לזרוק", אמר הגארד בן ה-25 אחרי שסיים את משחק חייו, "כל החברים שלי לקבוצה וגם קואץ' פופ תומכים בי ואומרים לי לזרוק גם אם אני מחטיא".

החדשות הגדולות, והמדאיגות, הגיעו כמה שעות לאחר המשחק. פארקר, שנפגע ברבע השלישי, יצא והספיק לחזור לדקה ברבע האחרון, אמר לאחר המשחק: "הרגשתי משהו בשריר הירך האחורי". גארד הספרס יעבור MRI היום כדי לברר את חומרת הפציעה. "אני מקווה שזה לא משהו רציני. אני לא יודע, זו היתה תחושה מוזרה".

במיאמי אין פציעות, אבל אכזבה רבה היתה גם היתה. דווין וויד סיכם: "הם בעטו לנו בתחת ברבע השלישי, הם נכנסו למומנטום ושמרו עליו. מגיע להם קרדיט על זה. הם שיחקו מצוין לאורך ארבעה רבעים ואנחנו שיחקנו טוב רק בשניים. זו הייתה הופעה נוראית שלנו".

אריק ספולסטרה: "קיבלנו את מה שהגיע לנו הלילה, לא זיהיתי את הקבוצה שהייתה על הפרקט הלילה. אנחנו יודעים שנהיה חייבים שיפור רציני בתוך 48 שעות".

לברון הוסיף: "לא עשינו שום דבר נכון הלילה. אם אתה רוצה לנצח, אסור לך לשחק כמו ששיחקנו, בשני צדי המגרש. בסופו של יום הם עדיין מובילים רק במשחק אחד. אני חייב לשחק טוב יותר. אני לא יכול לשחק כפי ששיחקתי, ולקוות שננצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דני גרין, גארי ניל, סן אנטוניו ספרס. Eric Gay, AP
כמה שלשות בתמונה אחת. גרין את ניל/AP, Eric Gay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully