וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט יודע מה הבעיה של נבחרת אנגליה הצעירה

הישראלי האשים את חוק מכסת השחקנים המקומיים בפרמיירליג בכישלון הנבחרת של פירס: "לא נותנים לצעירים הזדמנות"

בזמן שבישראל מנתחים את האכזבה מהנבחרת הצעירה באליפות אירופה הביתית שלה, נבחרת אנגליה הגאה ניצבת במקום האחרון בבית א' עם נקודה אחת פחות מישראל ומאזן עגום של שני הפסדים בשני משחקים. בממלכה כבר האשימו בימים האחרונים את סטיוארט פירס ואת ההכנה הלקויה לטורניר, והיום (שלישי) צירף את עצמו אברהם גרנט לדיון כשסיפר ל-'סאן' מה עומד לדעתו מאחורי הכישלון של נבחרת שלושת האריות.

מאמן פורטסמות', ווסטהאם וצ'לסי לשעבר טען שהחוק שקבעה הפרמיירליג לפני כשלוש שנים לפיו כל קבוצה חייבת לרשום מקסימום של 17 זרים מתוך 25 שחקני הסגל שלה, לכאורה על מנת לפנות מקום לשחקנים האנגלים, למעשה פוגע בבציר המקומי.

שידורי היורו בספורט 1

אברהם גרנט משוחח עם בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ'. Ian Walton, GettyImages
"צ'לסי היא אחת הגרועות מהבחינה הזו". אברהם גרנט/GettyImages, Ian Walton

"המשמעות של החוק הזה היא שהקבוצות נדרשות למלא את המכסות שלהן בשחקנים אנגלים מתחת לממוצע שרק משלימים את הסגל", אמר גרנט. "צ'לסי למשל היא אחת הקבוצות הכי גרועות מהבחינה הזו, כי היא לא נותנת הזדמנויות כמעט לאף צעיר אנגלי".

"כרגע הקבוצות צריכות להשאיר שחקני בית כדי לשמור את מחוקקי החוק מרוצים", המשיך גרנט. "וכתוצאה מכך צעירים כבר לא מושאלים לקבוצות קטנות כמו בעבר. אפילו דייויד בקהאם הושאל לפרסטון כשהוא עלה לבוגרים במנצ'סטר יונייטד. במצב הנוכחי בקושי מסתכלים על הצעירים, שהיו יכולים להיות שחקני הרכב אם היו משאילים אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully