וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס: "הדרישה המינימלית מאיתנו היא לנצח את ישראל"

באנגליה עיכלו את ההדחה מהיורו וקראו לפטר את המאמן: "הכי טוב שלו זה לא מספיק". פיל נוויל הודיע על פרישה מכדורגל

קשה להגדיר כ"הלם" את התחושות באנגליה לאחר ההדחה של הנבחרת הצעירה אמש (שבת) מיורו 2013. הממלכה מתקשה להתרגש מהנבחרת הצעירה שלה וההפסד 3:1 לנורבגיה, השני של אנגליה בטורניר, לא ממש תפס כותרות ראשיות. אולם בכל זאת, העיתונים והפרשנים השחיזו סכינים וקראו לפיטוריו של סטיוארט פירס, המאמן שלא הצליח להוביל את הנבחרת להצלחה פעם נוספת.

פירס עצמו בחר לבקר את שחקניו: "אני לא חושב שהשחקנים צברו יותר מדי קרדיט לעצמם בטורניר הזה, אישית או קבוצתית. בכדורגל, אתה מקבל בדיוק את מה שאתה ראוי לו".

שידורי היורו ספורט 1

מאמן נבחרת אנגליה הצעירה סטיוארט פירס, יורו 2013. מגד גוזני
מאשים את השחקנים. פירס/מגד גוזני

לקראת המשחק האחרון של אנגליה בטורניר, ביום שלישי מול ישראל, פירס אמר: "הגיע לנו לעוף. לא השגנו עדיין שום דבר מהטורניר הזה ועכשיו צריך להתרכז ולנצח את ישראל. כשאתה לובש את חולצת נבחרת אנגליה, להיאבק עד הסוף זו הדרישה המינימלית ממך. אנחנו מאוכזבים משלל סיבות ונבחן את הדברים בימים הקרובים. לא הופענו כמו שצריך לשני המשחקים הראשונים".

פרשן ה-BBC ומאמן העבר דייויד פליט, חתך את הנבחרת בטורו: "הגיע הזמן לבחון לעומק את הנבחרת עד גיל 21", הוא כתב, "לכולם ברור שזו אכזבה גדולה. לא הותרנו שום חותם, לא היינו יצרתיים או חכמים. צריך לקחת את השחקנים הכי טובים לטורנירים האלה כדי להחזיר את הגאווה לאנגליה. שחקנים צריכים לרצות לשחק במדים הלאומיים. פירס עשה את המיטב שלו, אבל זה לא היה מספיק טוב". לגבי המפגש מול ישראל הוא כתב: "אני לא חושב שתהיה בעיית מוטיבציה, אפשר בהחלט לנצח. הרושם הסופי הוא תמיד זה שקובע".

אופ"א הודיעה שהיא תחקור את התקרית שאירעה לפני המשחק אמש במושבה, במהלכה שיר עם מסרים גזענים נוגן על ידי הדי ג'יי במגרש. "הייתה אי הבנה לגבי ההוראות שניתנו לדי ג'יי המקומי על מילים המותרות להשמעה באצטדיון", נמסר מאופ"א.

פיל נוויל שחקן אברטון. Richard Heathcote, GettyImages
סיים קריירה גדולה. פיל נוויל/GettyImages, Richard Heathcote

בינתיים עוזר מאמן הנבחרת האנגלית, פיל נוויל, הודיע על פרישה ממשחק פעיל אחרי 19 שנים. אקס מנצ'סטר יונייטד ואברטון הודיע שיעזוב את הכחולים אחרי שמונה שנים כבר בחודש אפריל, אבל רק כעת הודיע שפרש באופן רשמי, אחרי 505 הופעות בפריימר ליג.

"דיברתי עם רובי פאולר לגבי פרישה בשבוע שעבר, והוא אמר שהוא בעצמו עדיין לא פרש באופן רשמי", אמר נוויל בנושא, "לפני שלושה שבועות היה נראה שכל העולם פורש, לא רציתי לקפוץ על המציאה. רציתי לפרוש בשקט, לא רציתי להצטרף לגל הזה. בלב שלי ידעתי שאני לא אחזור לשחק, בשום רמה שהיא. הדבר שהכי יחסר לי הוא שאברטון תחזור להתאמן ב-4 ליולי. אהבתי את היום הזה, לחזור לראות את החברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully