וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי בן הרוש: "נצטרך להתכונן הרבה יותר טוב"

7.6.2013 / 12:14

בלם הנבחרת הצעירה בראיון לקראת איטליה: "היו פערים גדולים מדי במשחק מול נורבגיה, ובגלל זה ספגנו את השער השני"

ברני ארדוב

נבחרת ישראל מנסה לשים מאחור את תוספת הזמן האומללה מול נורבגיה (2:2), במשחק הפתיחה של יורו 2013 לנבחרות צעירות. אבל אין יותר מדי זמן להסקת מסקנות, כי מחר (שבת, בלומפילד), מחכה איטליה.

האזוריני כבשו הכי הרבה שערים במוקדמות (27) פרט לגרמניה (ששיחקה שני משחקים יותר), ומגיעים לאחר ניצחון במשחק הפתיחה שלהם, 0:1 על אנגליה. להגנה הישראלית, שלא ממש הסתדרה עם הנורבגים, מחכה עבודה עצומה. לאחר שאדי גוטליב סיפק הופעה חלשה מאוד במשחק הראשון, הלחץ שוב יהיה על בלם מכבי נתניה עמרי בן הרוש, שדווקא היה סביר מאוד מול נורבגיה.

"יצאנו מהמשחק הראשון ברגשות מעורבים", אומר בן הרוש בראיון לוואלה! ספורט. "מצד אחד, זו היתה תוצאה טובה לאור איך שנראינו אבל לספוג גול, במיוחד גול כזה – זה לא אמור לקרות. איך שאנחנו אמורים לעמוד ואיך שאנחנו אמורים להיראות כקבוצה – דברים כאלה לא אמורים לבוא לידי ביטוי".

משחקי היורו משודרים בספורט 1

עמרי בן הרוש שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
"לספוג גול, במיוחד גול כזה – זה לא אמור לקרות". בן הרוש מול נורבגיה/ברני ארדוב

"יכול להיות שחלק מהשחקנים התרגשו", מוסיף הבלם. "בכל זאת, לא כל יום מגיעים ליורו, לטורניר בסדר גודל כזה. צריך להסתכל קדימה. השלב של הלחץ ושל ההתרגשות צריך להיות מאחורינו". מקצועית, בן הרוש מוצא את הסיבה לאכזבה: "היו פערים גדולים מדי בינינו. היינו צריכים לצמצם יותר בתחילת המשחק ובסופו. בגלל הפערים הגיע גם הגול השני, וכן צריכים לשפר את זה לקראת המשחק הבא".

ומחר, זו הצגה אחרת לגמרי. "כן", הוא אומר. "אנחנו יודעים שהנבחרת האיטלקית זו רמה אחרת ואנחנו באמת ניאלץ להתכונן הרבה יותר טוב מהצורה שבה שהתכוננו לנורבגיה. כל אחד, בראש שלו, וגם כקבוצה. אני מאמין שגיא (לוזון) יחבר אותנו בחזרה ונחזור לתלם. ניצחון יקרב אותנו מאוד לחצי הגמר. אנחנו צריכים לבוא מוכנים ולהראות את הכדורגל שאנחנו יודעים לשחק".

מסתמן: קריאף ותורג'מן יפתחו מול איטליה

יוסיפוביץ על המגפה הישראלית בתוספת הזמן

בורשבסקי על מה האיטלקים חושבים עלינו

מנור על הטעויות והפספוס של גיא לוזון

דאבור: "שבור, מרגיש לוזר"

יורו 2013 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully