וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "אני שבור, מרגיש לוזר"

6.6.2013 / 8:01

אכזבה גדולה בנבחרת הצעירה, קריאף: "איטליה זה רמה אחרת, אך אין פחד". וגם: בהתאחדות הסבירו למה מאות נכנסו מאוחר

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

חדר ההלבשה של נבחרת ישראל בסיום ה-2:2 מול נורבגיה נחלק לשניים. חלק מהשחקנים היו שפופים וכואבים את שער השוויון שספגו בדקה ה-90, ומנגד חלק מהשחקנים הרימו את הראש וניסו לעודד ולחזק את החברים. ניר ביטון אמר לשחקנים: "יאללה חבר'ה, לשכוח מהכל, יש לנו איטליה בשבת, וחייבים להיות יותר טובים".

משחקי היורו משודרים בספורט2

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל הצעירה מאוכזב. ברני ארדוב
"קשה לי לקבל את זה. אני אישית מרגיש לוזר ואחד שלא עשה את מה שהוא צריך לעשות". דאבור/ברני ארדוב

מונס דאבור התקשה להתאושש בסיום ואמר: "גיא צודק. חיכינו שנתיים לרגע הזה ולא יכולנו לראות את יכולתנו האמיתית, וזה מאכזב. שנתיים חיכינו למשחק הזה וכנראה שההתרגשות השפיעה. לא היינו במשחק, לא עמדנו, לא לחצנו, לא חטפנו כדורים. אחרי שמקבלים גול בדקה ה-90 זה צובט בלב".

דאבור התייחס לחזרה שלו לשחק ואמר: "אני עדיין לא בכושר מלא אחרי הפציעה. אני כבר חודשיים לא משחק, אבל הצוות הכין אותי כמו שצריך. קשה לחזור למשחק כל כך חשוב וכל כך גדול, אבל אני שמח שלפחות חזרתי. כואב לי שלא עזרתי כמו שצריך לנבחרת, כואב לי".

דאבור לא נרגע ואמר: "אני שבור, ממש מרגיש שבור. זה משהו טבעי. לא יודע להסביר את זה אבל קשה לי לקבל את זה. אני אישית מרגיש לוזר ואחד שלא עשה את מה שהוא צריך לעשות. ננסה להרים את עצמנו ולהרים אחד את השני לקראת איטליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה מגיב לפציעה של ניר ביטון, יורו 2013. ברני ארדוב
אופטימיות ופסימיות. ביטון/ברני ארדוב

אופיר קריאף: "למרות שלא נראינו טוב, יש הרגשה של פספוס והחמצה. בהתחלה הייתה קצת התרגשות של השחקנים, ניסיתי יותר לשחרר אותם, יותר לדרבן ולעודד. ניסיתי להרים אותם, להחזיק את הכדור ולהניע את הקבוצה. באופן אישי הרגשתי טוב היום, כשהנבחרת רצה קדימה גם אני הצטרפתי, אבל אני מסכים עם גיא לוזון, לא הראינו 50 אחוז ממה שאנחנו שווים. זה הכל ביחד - גם לחץ, והם גם ביטלו אותנו. לא הבאנו את המשחק שלנו, פשוט לא היינו במחצית הראשונה. היינו בדיכאון גדול בסיום אבל מה שיפה בטורניר, שאפשר לתקן. מבחינתי היה חסר מזל ולא משהו אחר. הטעות הייתה שבעדיפות מספרית היינו צריכים לשמור על הכדור ולא ללכת אחורה. איטליה זה רמה אחרת אבל אנחנו לא חוששים ונביא את כל מה שיש לנו עם הקהל. אני בטוח שניראה הרבה יותר טוב".

במחצית המשחק אמר גיא לוזון לשחקנים: "אנחנו לא מביאים שום דבר ממה שאנחנו רגילים. לא משחק לחץ, לא חטיפות, לא עזרה. אם לא נחזור למה שמאפיין אותנו אנחנו נפסיד את המשחק גם מול עשרה שחקנים".

ניר ביטון, שנפגע בשריר והוחלף, אמר בסיום כי בוודאות יהיה כשיר למשחק עם איטליה. בהתאחדות הסבירו את הקהל שנכנס באיחור בכך שלא מעט אנשים עוד לא התרגלו להיכנס עם כרטיסים וברקודים, אך בסך הכל הגדירו את האירוע כמוצלח ואף ציינו כי זכו למחמאות מאנשי אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully