וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "זה המשחק הכי גרוע שלנו בשנתיים האחרונות"

5.6.2013 / 21:00

מאמן הנבחרת הצעירה ביקר: "יש לנו הרבה מה לשפר". ביטון: "לא בוכים על חלב שנשפך. חבל שלא ניצלנו את הדקות הטובות"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הנבחרת הצעירה של ישראל יכולה להרגיש פספוס גדול מבחינתה. טורניר היורו אמנם נפתח בצורה חלומית ושער היסטורי, אבל הסתיים עם שברון לב לאחר 2:2 דרמטי מול נורבגיה וספיגת שער בדקה ה-90 משער של הארמט סינג שמנע שלוש נקודות חשובות מהבחורים של גיא לוזון.

משחקי היורו משודרים בספורט2

שחקני הנבחרת הצעירה חוגגים, יורו 2013. ברני ארדוב
זה התחיל דווקא בצורה טובה מבחינת הנבחרת. השחקנים בכחול-לבן חוגגים מוקדם מדי/ברני ארדוב

זה התחיל עם שער היסטורי של ניר ביטון, שכבש לאחר פנדל מפוקפק בדקה ה-16, הנורבגים איזנו מרגלי מרקוס פדרסן (24), אבל הנבחרת הישראלית ניצלה יתרון מספרי אחרי שוגאר אגן הדנסטאד הורחק באדום כשאלון תורג'מן הבקיע (71). אלא שכמו בהרבה מקרים שחווה הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, גם הנבחרת הצעירה לא עמדה בלחץ וספגה בדקות הסיום.

ניצחון כמובן היה מעניק לה יתרון משמעותי במאבק על מקום בחצי הגמר, אבל כעת תקווה ישראל להשיג נקודות נוספות בשני המשחקים הנוספים שלה נגד איטליה ואנגליה. ניר ביטון, שנפגע והוחלף רבע שעה לסיום, יהיה כשיר למשחק הבא נגד איטליה ביום שבת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
מקווה לראות שיפור בהמשך הקמפיין. גיא לוזון/ברני ארדוב

מאמן הנבחרת, גיא לוזון, היה מאוכזב מאוד בסיום, ואמר: "המשחק הזה זה לא עניין של דקה 90 או לא. מבחינתי לא היינו מספיק טובים היום. זה היה המשחק הכי גרוע שלנו בשנתיים האחרונות. מבחינת ארגון היינו רעים וכבדים מאוד. לא נהניתי מהמשחק שלנו היום, יש לנו הרבה מה לשפר, אבל אם במשחק כזה אנחנו כובשים שני שערים היסטוריים באליפות אירופה ומשיגים נקודה היסטורית, אז זה גם טוב".

לוזון המשיך וביקר את המשחק של הנבחרת, כשאמר: "יותר גרוע ממה שנראינו היום אי אפשר להיראות. אם במשחק גרוע כזה הוצאנו נקודה, נהיה חייבים לשחק יותר טוב מול איטליה ואנגליה. קבוצה שלי לא צריכה להיראות כמו שהיא נראתה".

ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל הצעירה לפני ג'ו אינגה ברגט שחקן נבחרת נורבגיה הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
"עשינו תיקו שהוא כולו הפסד". ניר ביטון/ברני ארדוב

אלון תורג'מן, שכבש את השער שקבע 1:2, אמר: "זו תוצאה שמאכזבת אותנו מאוד. אני מאמין שנדאג לעשות דברים יותר טובים במשחק הבא. זה כדורגל, אין מה לעשות. זה משחק לא טוב שלנו ואני מקווה שנגד אנגליה נציג יכולת יותר טובה. אני בטוח בשחקנים שיש פה ואנחנו ניתן את הכול".

ניר ביטון: "מבחינת סגנון משחק זה היה אחד המשחקים הכי לא טובים שלנו בתקופה האחרונה. לא זה המשחק שרצינו שיתפתח, אבל לא בוכים על חלב שנשפך, עשינו תיקו שהוא כולו הפסד, הובלנו 1:2 כשהיינו ב-11 שחקנים וממש בדקה ה-91 חטפנו גול. ידענו שהם יעיפו כדורים, וככה היה הגול השני. חבל מאוד שלא ניצלנו את הדקות הטובות שלנו ואת היתרון המספרי כדי לנצח".

אופיר קריאף המחליף: "זה נכון שיש הרגשה של פספוס והחמצה, קיבלנו גול בדקה ה-90, אבל יש עוד שני משחקים ונקווה לקחת את שלוש הנקודות במשחקים האחרים. אולי בהתחלה הייתה התרגשות של השחקנים. ניסיתי לדרבן ואני שמח שזה עזר. ניסיתי להחזיק את הכדור, הנבחרת לא הראתה אפילו 50 אחוז מהפוטנציאל שלה. אני מסכים שזה המשחק הכי גרוע שלנו בשנתיים האחרונות. לא באנו להופיע ולא שיחקנו את המשחק שלנו. אני מקווה שזה יסתדר במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully