וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: תורג'מן וקריאף יחליפו את ברוך וקבהא

6.6.2013 / 19:18

כך מסתמן מהאימון לקראת איטליה. לוזון לשחקניו: "אני קורא שאתם מדברים אחד על השני. תפסיקו". דסה: ”לא ישנו בלילה".

דרור פיקלני

24 שעות אחרי התיקו הכואב עם נורבגיה במשחק הפתיחה של יורו 2013, ערכה הערב (חמישי) הנבחרת הצעירה אימון ובו דיברו שחקניה פעם נוספת על השער הדרמטי שספגו בתוספת הזמן. כמו כן, התייחסו השחקים גם למשחק הקרוב של הנבחרת, ביום שבת מול איטליה. על פי התירגול באימון היום, אופיר קריאף שנכנס כמחליף והיה טוב, יפתח במקום מרואן קבהא, ללא קשר לפציעתו של שחקן מכבי פתח תקוה שהוחלף אמש עוד במחצית הראשונה. כמו כן, שינוי צפוי גם בחוד, שם אלון תורג'מן שכבש את השער השני של הנבחרת אמור לשחק במקומו של אור ברוך.

משחקי היורו משודרים בספורט1

שחקן הנבחרת הצעירה אופיר קריאף. צילום ועריכה: דרור פיקלני, דרור פיקלני
היכולת הטובה מול נורבגיה תכניס אותו להרכב. קריאף/דרור פיקלני, צילום ועריכה: דרור פיקלני

"נשאיר לפרשנים את הביקורת ונתייחס לעצמנו", אמר מונס דאבור. "עשינו תיקו, יצאנו מאוכזבים מהיכולת ולא מהתוצאה, נרים אחד את השני ונעבוד יחד ונצא מזה. אני חושב שלא היינו מרוכזים במה שגיא ביקש מאיתנו, נעשה הכל כדי לחזור לעצמנו. נעשה את המקסימום להוציא נקודות מול איטליה. אחרי אתמול, כולם מבינים שעד שזה לא נגמר, זה לא נגמר".

אלי דסה הוסיף: "לא הצלחנו לישון בלילה, נראנו על הפנים. המתח לשחקני כדורגל הוא נכון לעשר דקות רבע שעה, אבל כשזה קורה לאורך 90 דקות זה יום לא טוב. חייבים שתהיה לנו ביקורת עצמית, לא נתנו 100 אחוז, צריך לשכוח מזה כמה שיותר מהר. ידענו שנורבגיה נבחרת מצוינת. לא הופענו למשחק, אם היינו באים כמו שתכננו הכל היה בסדר, אבל צריך להרים את הראש לקראת שבת. אין לנו זכות קיום אם לא עמדנו כמו שצריך וזה מה שקרה אתמול".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully