וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "אין בי טינה כלפי מוריניו, מאחל לו הצלחה"

שוער ריאל שם את הסכסוך מאחור: "צריך לכבד את ההחלטות שלו". פלורנטינו פרס: "לא נפנה לטיאגו בלי ליידע את ברצלונה"

יממה אחרי שז'וזה מוריניו חתם רשמית בצ'לסי, איקר קסיאס הצהיר שהסכסוך המתוקשר בינו לבין ז'וזה מוריניו נמצא מאחוריו. שוער ריאל מדריד שנדחק לספסל על ידי המיוחד בחלקה השני של העונה הצהיר: "אין בי שום טינה או רגשות קיפוח כלפי מוריניו. הוא לקח את ההחלטות שהוא חשב שהן הכי טובות עבור המועדון וצריך לכבד את זה. אין לי שום דבר אישי נגדו".

על ההישגים של מוריניו בשנתו השלישית בסנטיאגו ברנבאו אמר קסיאס: "לצערנו לא השגנו את המטרות שלנו בגביע ובליגת האלופות, אבל אין טעם להמשיך לעסוק בזה. למוריניו יש מסע חדש עכשיו ואני מאחל לו בהצלחה".

איקר קסיאס, ריאל מדריד. GettyImages
"אין טעם להמשיך לעסוק בזה". איקר קסיאס/GettyImages

בינתיים התייחס גם ויסנטה דל בוסקה למצבו של קסיאס, שלמרות שלא זכה לדקות משחק לאחרונה זומן לסגל נבחרת ספרד למשחקי הידידות מול האיטי ואירלנד: "התקשתי להאמין לכך שהוא הוצא מהסגל, בכלל שאני מכיר אותו כל כך הרבה שנים וכל הקריירה שלו הייתה נטולת רבב. לא הייתי לי הזדמנות לדבר איתו מאז המשחק מול צרפת, אבל למרות שזה לא ענייני להתעסק בעניינים הפנימיים של המועדון, אין לי שום סיבה להאמין שהוא עשה משהו רע".

ואילו פלורנטינו פרס, שלא הסתיר את תמיכתו בקסיאס במאבק הפומבי בינו לבין מוריניו, דיבר על השמועות שקושרות את טיאגו לריאל מדריד: "טיאגו הוא שחקן טוב מאוד, אבל אני לא יודע אם ברצלונה תסכים למכור אותו. אני יכול להבטיח שריאל לא תנצל את סעיף השחרור המופחת שלו בלי לקיים מגעים קודם לכן. לא נפעל בעוינות כלפי ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully