וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד חושפים: עוד פרטים מהסכסוך בין מוריניו לקסיאס

התקשורת הספרדית מדווחת על ההחלטה של מאמן ריאל מדריד להשאיר את השוער מחוץ לסגל שלו במשחק האחרון של העונה

ז'וזה מוריניו נחת היום בלונדון כדי להאיץ את המגעים עם צ'לסי על מינויו למאמן הקבוצה. לפני שהוא עזב את ספרד הוא סיפק ראיון קצר ואחרון במדריד, בו הוא אישר את הספקולציות ואמר: "אני נוסע ללונדון ביום שני ואני מעריך שעד סוף השבוע אהיה מאמן צ'לסי".

המאמן בן ה-50 נפרד מריאל מדריד ביום שבת אחרי שלוש שנים סוערות והוא צפוי לחזור לסטמפורד ברידג', שם אימן בהצלחה גדולה מקיץ 2004 עד ספטמבר 2007. "אני מרגיש שאנשים באנגליה ובצ'לסי אוהבים אותי וזה מה שאתה מחפש בחיים", הוסיף מוריניו, "החיים יפים וקצרים ואתה תמיד צריך לחפש את מה שאתה מרגיש שיהיה טוב עבורך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפש אהבה. מוריניו עם מעריץ בשדה התעופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים ב"מארקה" מוסיפים פרטים על הסכסוך בין הפורטוגלי לבין השוער איקר קסיאס ועל ההחלטה של המאמן להשאיר אותו מחוץ לסגל במשחק האחרון של העונה. כזכור, ההחלטה הזו הסעירה את אוהדי ריאל מדריד ואת התקשורת הספרדית והצטיירה כצעד מתריס אחרון של "המיוחד".

הקפטן שנשלח לספסל בחודשים האחרונים היה משוכנע שהוא יפתח ביום שבת בגלל שדייגו לופס לא היה כשיר. הוא לא התאמן בתחילת השבוע בגלל כאבי גב, אבל בימים רביעי וחמישי ערך אימונים מלאים. ביום שישי, לפני האימון המסכם, אחד מהאנשים שמזוהים עם מוריניו (שמו לא צויין בדיווח) ניגש לקסיאס ואמר לו: "אל תמהר. אתה מחוץ לסגל למשחק מחר". השוער הכל כך מזוהה עם המועדון "היה בהלם", על פי "מארקה".

בנוסף מספרים בספרד שכשהקפטן היה פצוע העונה במשך כ-45 ימים, מוריניו לא התקשר אליו אפילו פעם אחת לשאול אותו לשלומו ולבדוק איתו איך הוא מרגיש בתהליך ההחלמה. הקרע שהתפרסם כמה שבועות לפני כן הלך והתעצם באותה תקופה.

באחד מהאימונים הראשונים שלו אחרי שהוא חזר מהפציעה, קסיאס ביצע זינוק מרהיב.

מוריניו ניגש לשוער ושאל: "באיזו יד היית פצוע?".

קסיאס השיב: "ביד שמאל".

מוריניו אמר: "אז איך הצלת את הכדור הזה ביד שמאל?" ואחר כך פנה משם והלך.

"באותו יום קסיאס הבין שהוא באמת לא ישחק יותר כל עוד מוריניו בקבוצה", נכתב היום בספרד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחזרה לגשר. מוריניו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully