וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.6

ריאל החזירה בן אובד הביתה, אתלטיקו מצאה תחליף לפלקאו, סיטי קרובה להחתים את נבאס. כל ההחתמות והשמועות בעולם

סימון מיניולה שוער סנדרלנד. Matthew Lewis, GettyImages
על הכוונת של ליברפול. מיניולה/GettyImages, Matthew Lewis

העברות

* מזל טוב לריאל מדריד על ההחתמה הראשונה לקראת העונה הבאה: המגן הימני דניאל קרבחאל חוזר לקבוצה אחרי שהיא שילמה ללברקוזן 6.5 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* הרכש הראשון של מנואל פלגריני במנצ'סטר סיטי ככל הנראה יהיה חסוס נבאס. הקשר הנפלא של סביליה ונבחרת ספרד נמצא על סף מעבר לסגנית האלופה האנגלית, שצפויה לשלם עבור התענוג 20 מיליון יורו בתור התחלה. לאחר מכן, המחיר עשוי לצמוח ב-8 מיליון יורו נוספים.

* אתלטיקו מדריד הודיעה רשמית כי רכשה את הקשר/חלוץ הברזילאי לאו בפטיסטאו מראיו וייקאנו תמורת 8 מיליון יורו. השחקן בן ה-20, אותו דחתה אתלטיקו כשהיה נער, כבש העונה שבעה שערים, שניים מתוכם לרשת הקולצ'ונרוס.

* שוער בטיס בעונה החולפת, אדריאן, סיכם את תנאיו בווסטהאם ויחתום במדיה אחרי שהוא יעבור היום בדיקות רפואיות בלונדון. אדריאן בן ה-26 העביר את כל הקריירה שלו במועדון מסביליה, אבל עד 2012 היה שוערה של קבוצת המשנה של בטיס.

* פפה מל האריך את חוזהו כמאמן בטיס עד 2017.

* רוברטו קרלוס, שחקן נבחרת ברזיל לשעבר, מונה רשמית למאמן סיבאספור הטורקית וחתם על חוזה לשנתיים.

* קשר נבחרת סרביה, פיליפ ג'וריצ'יץ' (21), נמכר מהירנביין ההולנדית לבנפיקה הפורטוגלית תמורת שישה מיליון יורו. הקשר ההתקפי שחתם לחמש שנים בקבוצה מבירת פורטוגל, כבש העונה שבעה שערי ליגה ובישל שבעה נוספים.

* דניס רומדאל, שחקן נבחרת דנמרק לשעבר, החליט לחזור בגיל 35 למועדון בו שיחק לפני 15 שנים, ר.ק.ס ואלוויק בהולנד. רומדאל שיחק לאחרונה בברונדבי במדינתו, אבל בחר לשוב להולנד וחתם על חוזה לשנתיים.

* אחרי תשע שנים בפריס סן ז'רמן, סילבן ארמן בן ה-33 עזב את הקבוצה מהבירה עם סיום חוזהו וחתם לשנתיים בראן. המגן/בלם הוותיק, שלפני כן שיחק גם בנאנט, רשם 16 הופעות העונה.

* אחרי שחגג עם באיירן מינכן טריפל היסטורי, אנטולי טימושצ'וק חתם בזניט סט. פטרסבורג הרוסית והוא יצטרף אליה בעוד כחודש. האוקראיני בן ה-34 שיחק בזניט בשנים 2007-2009 לפני שעבר לבאיירן.

* גרנט האנלי בן ה-21, מהבלמים היותר מבטיחים בכדורגל הבריטי, האריך את חוזהו בבלקבורן בחמש שנים נוספות.

שחקן הירנביין לשעבר, פיליפ ג'וריצ'יץ'. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
קפיצת מדרגה משמעותית. ג'וריצ'יץ'/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

שמועות

* ב"דיילי סטאר" מספרים שאחת מההחלטות הראשונות של ז'וזה מוריניו אחרי שהוא ימונה למאמן צ'לסי, תהיה למכור את דויד לואיז לברצלונה תמורת כ-30 מיליון ליש"ט.

* ליברפול סימנה מחליף לפפה ריינה אם הוא יעזוב: שוערה הבלגי של סנדרלנד, סימון מיניולה. כך על פי "גרדיאן".

* לרדז יש גם מחליף מיועד ללואיס סוארס, אם יעזוב לריאל מדריד: חלוצה הצעיר והמוכשר של אסטון וילה, כריסטיאן בנטקה.

* השוער הוותיק אנדרס פאלופ, 39, סיים את דרכו בסביליה אחרי שמונה שנים ארוכות והוא קרוב לסיכום בבאייר לברקוזן.

* פיורנטינה ממשיכה לעשות שרירים בכל הנוגע למעבר של סטבן יובטיץ' המצוין ועל פי "קוריירה דלו ספורט", היא לא תהיה מוכנה למכור אותו ליובנטוס תמורת פחות מ-30 מיליון יורו.

* בלם אברטון, ג'וני הייטינחה: "אם פנרבחצ'ה תפנה אלי כפי שעשתה בקיץ שעבר, אני חושב שאברטון תסכים לתת לי ללכת. שיחקתי באנגליה ובספרד ואני רוצה לשחק בליגה נוספת לפני שאחזור להולנד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סטבן יובטיץ' שחקן פיורנטינה חוגג שער. AP
תג מחיר של 30 מיליון יורו. יובטיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully