וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 2.6

כל ההחתמות והשמועות של חלון ההעברות: ריאל מעדיפה את קבאני על פני סוארס, טוטנהאם נאחזת בבייל, גומז לנאפולי?

שמועות

* 'סאנדיי מייל' טוען שריאל מדריד מעדיפה לנסות לרכוש את אדינסון קבאני על פני חברו לנבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס. הבלאנקוס הצטרפו לאחרונה למירוץ אחר חלוצה של ליברפול.

* בהקשר ישיר לידיעה על קבאני, ב"בילד" הגרמני מדווחים שמריו גומז צפוי לעזוב את באיירן מינכן ולעבור לנאפולי, שתשתמש בכסף שהיא תקבל ממכירת קבאני. לסיפור המלא.

* גונסאלו היגואין הודיע רשמית: "אני עוזב את ריאל מדריד. אני מרגיש שהתקופה שלי במדריד הסתימה, ואחרי שבע שנים אינטנסיביות אני רוצה לשנות אווירה. אלך רק לאן לקבוצה שממש תרצה אותי, יובנטוס היא בהחלט אופציה".

* טיטו וילאנובה התייחס לעתידו של טיאגו אלקנטרה, שמחוזר על ידי ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד: "נשמח מאוד אם הוא יישאר. יש לי ביטחון מוחלט בו, אבל זו בחירה שלו, והוא צריך לדעת שהתחרות על ההרכב הראשון כאן היא חזקה מאוד".

* בשעה שפ.ס.ז' ממשיכה לחזר אחרי ווין רוני, המיליארדרים החדשים של צרפת, מונאקו, החלו בחיזורים אחרי נאני, ועל פי הדיווחים הציעו 20 מיליון ליש"ט עבור הקשר הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד.

אדיסון קבאני חלוץ נאפולי מול אינטר. AP
האורגוואי המועדף על ריאל. אדינסון קבאני/AP

* ב-'טלגרף' מדווחים שטוטנהאם מתכוונת להודיע לגארת' בייל עם שובו מחופשה בארצות הברית שלמועדון אין כוונה למכור אותו הקיץ תמורת שום מחיר.

* "סאנדיי אקספרס" מדווח כי כריסטיאן בנטקה, חלוץ אסטון וילה, סיפר לחבריו לקבוצה שהוא מעדיף לעזוב לארסנל או לטוטנהאם. גם אתלטיקו מדריד הביעה עניין בחלוץ.

* על פי "סאן", בורוסיה דורטמונד מעוניינת לצרף את לוקאס פודולסקי, שנקנה אשתקד על ידי ארסנל ב-11 מיליון ליש"ט. כזכור, דורטמונד איבדה לא מזמן את מריו גצה, שעבר לבאיירן מינכן ב-37 מיליון יורו.

* ארסנל סימנה את מוסא סו כמטרת רכש אטרקטיבית, והיא מתכוונת להגיש לפנרבחצ'ה הצעה לרכישת החלוץ הסנגלי בן ה-27.

* מנצ'סטר סיטי מתכוונת לפתוח במשא ומתן עם מיקה ריצ'רדס ופבלו סבאלטה על הארכת חוזיהם במועדון.

* סוכנם של דויד לואיז ורמירס, שהוזכרו כמועמדים לעזוב את צ'לסי הקיץ, הצהיר שהוא משוכנע שהצמד יישאר במדי הבלוז.

* וליברפול מנסה להחתים את פבלו אוסבלדו, חלוצה של רומא.

* 'קוריירה דלו ספורט' טוען שפיורנטינה מעוניינת בסקוט פארקר, קשרה של טוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully