וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בילד": מריו גומז עוזב את באיירן, כנראה לנאפולי

בגרמניה מדווחים: החלוץ אמר לחבריו אחרי גמר הגביע ש"זה היה המשחק האחרון שלי פה". סיפר שיתחיל ללמוד איטלקית

יממה אחרי שמריו גומז כבש צמד ותפס תפקיד חשוב ב-2:3 של באיירן מינכן עד שטוטגרט בגמר הגביע הגרמני, מפרסם היום "בילד" שהחלוץ המצטיין עוזב את האימפריה הבווארית שחגגה אתמול זכייה בלתי נשכחת בטרבל (ליגת האלופות, אליפות וגביע).

גומז הגיע לבאיירן מינכן בקיץ 2009 אחרי שזו שילמה לשטוטגרט 30 מיליון יורו - אז שיא כל הזמנים בבונדסליגה הגרמנית. הוא כבש 113 שערים ב-174 הופעות במדי באיירן ויש לו חוזה בקבוצה עד 2016, אבל העונה חל פיחות במעמדו בעקבות הגעתו והצטיינותו של מריו מדנז'וקיץ'. הקרואטי תפס את המקום בחוד כשהחלוץ הגרמני היה פצוע ולמרות שגומז המשיך להפציץ כשהוא קיבל הזדמנויות, מנדז'וקיץ' הועדף על פניו במקרים רבים.

מריו גומז, שחקן באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
מכירה של קבאני תפנה לו מקום בסאן פאולו/GettyImages, Alex Grimm

על פי אנשים בבאיירן מינכן, גומז אמר לחלק משחקני באיירן מינכן אחרי המשחק אמש ש"זה היה המשחק האחרון שלי בבאיירן". אותם עדי שמיעה הוסיפו שהוא אמר להם שהוא מתכוון להתחיל ללמוד איטלקית.

המנהל הספורטיב מתיאס זאמר אמנם אמר אתמול שהוא מאמין שהחלוץ בן ה-27 יישאר בקבוצה, אבל הדברים של גומז ביחד עם הדיווחים על כך שסוכנו המריא לארץ המגף מספר פעמים בשבועות האחרונים גרמו לכך שב"בילד" טוענים שנאפולי היא המועמדת הבכירה ביותר לרכוש אותו.

שמו של החלוץ נקשר לאחרונה גם במעבר לצ'לסי המתחדשת של ז'וזה מוריניו שאמור לחתום במערב לונדון כבר השבוע. יחד עם זאת, אם נאפולי תסכים למכור את אדינסון קבאני לאחת מהקבוצות שמתעניינות בו, אין ספק שיהיה לה את התקציב ואת המקום בהרכב לשחקן כמו מריו גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully