וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישה ראשונה לריאל מדריד: דניאל קרבחאל חתם

המגן הימני חזר לקבוצה בה גדל אחרי שזו ניצלה את האופציה שהייתה לה ורכשה אותו בחזרה מלברקוזן תמורת 6.5 מיליון יורו

ריאל מדריד ניצלה את האופציה שהייתה לה על המגן הימני דניאל קרבחאל ורכשה אותו בחזרה מבאייר לברקוזן. זו ההחתמה הראשונה של סגנית אלופת ספרד לקראת עונת 2013-14, אבל בוודאי לא האחרונה.

הבלאנקוס מכרו את המגן הימני לקבוצה הגרמנית בקיץ שעבר תמורת חמישה מיליון יורו והכניסו לעסקה סעיף רכישה בחזרה: תמורת 6.5 מיליון יורו אחרי שנה, תמורת שבעה מיליון יורו אחרי שנתיים ותמורת 8.5 מיליון יורו אחרי שלוש שנים.

קרבחאל בן ה-21 הצטרף לאקדמיה של ריאל מדריד כשהיה בן 10 וגדל במועדון, אבל לא הצליח למצוא מקום בקבוצה הראשונה. אחרי שהבלאנקוס מכרו אותו ללברקוזן, הם עקבו בעניין רב אחר ההתקדמות שלו והתרשמו. המגן הספרדי שותף העונה ב-32 משחקי ליגה (31 מהם בהרכב), כבש שער אחד ובישל שמונה נוספים. לברקוזן סיימה את העונה במקום השלישי שמוליך ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה ולקרבחאל היו מניות רבות בהצלחה.

"אנחנו עצובים שדניאל הוא כבר לא שחקן לברקוזן, אבל ידענו מהרגע הראשון שריאל מדריד תבחין בפוטנציאל הגדול שלו. ההחלטה שלהם לרכוש אותו בחזרה לא מפתיעה כשמסתכלים על היכולת שהוא גילה במהלך העונה החולפת", אמר המנהל הספורטיבי של הגרמנים, רודי פלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully