וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מתחיל לעבוד: שרלה ופלאיני על הכוונת

התקשורת האנגלית עוסקת בהערכות לגבי הבנייה המחודשת של צ'לסי. מרין יעזוב, דה ברוין מתנדנד, חלוץ בכיר יגיע

החזרה המרגשת של ז'וזה מוריניו לצ'לסי הפכה אתמול לעובדה מוגמרת אחרי שבועות של שמועות ואחרי החתימה והדברים שהפנה הפורטוגלי לאוהדים ("אני אחד ממכם"), הגיע הזמן לעבוד.

פחות מ-24 שעות אחרי המינוי הרשמי של מוריניו, התקשורת האנגלית כבר עוסקת בתכניות שלו לצ'לסי המתחדשת. הבלוז אמנם מציגים סגל שכולל כוכבי על כמו אדן הזאר, חואן מאטה ואוסקר, אבל מעבר לכך הפרשנים תמימי דעים שמוריניו יצטרך לעסוק לא מעט במלאכת הבנייה.

מקומם של השלושה הנ"ל בסגל מובטח, כך כמובן גם זה של שניים מ"בניו המועדפים" פרנק למפארד וג'ון טרי ושל פטר צ'ך, אבל מה לגבי השאר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה מרובה. מוריניו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשימת השחקנים שסיימו חוזים ושלא יישארו ברורה: שוערי המשנה הילאריו ורוס טרנבול עוזבים וכך גם יוסי בניון, פלורן מאלודה ופאולו פריירה שפרש.

מרקו מרין, שמחזיק בחוזה עד 2017, לא נמצא בתכניות של מוריניו והוא יושאל או יימכר. הפורטוגלי גם ייצטרך להכריע בנוגע לטיבו קורטואה, קווין דה ברוין ורומלו לוקאקו, שבילו את העונה החולפת בהשאלות מחוץ לסטמפורד ברידג'. בכל הנוגע לדה ברוין, ידוע שהוא נמצא על הכוונת של כמה קבוצות צמרת בגרמניה שישמחו לשמוע שצ'לסי לא רוצה אותו. קורטואה כבר הצהיר לאחרונה שהוא רוצה להמשיך באתלטיקו מדריד.

דויד לואיז, שבאנגליה טענו בימים האחרונים שמוריניו לא יתנגד ואולי אף ישמח למכור, דווקא כן נמצא בתכניות של המאמן אם לשפוט על פי אחד מהדברים שהוא אמר אתמול: "חתמתי לארבע שנים ושמסתכלים על הגיל של שחקנים כמו אדן הזאר, אוסקר, דויד לואיז ושאר החבר'ה הצעירים הללו, אני חושב שיהיה טוב בשבילנו לעבוד ביחד במהלך התקופה הזו".

בנוגע לרכש, הדבר הברור ביותר הוא שלמרות שפרננדו טורס הראה ניצוצות פה ושם בחצי השנה האחרונה, מוריניו יבקש מהבוס רומן אברמוביץ' להחתים חלוץ נוסף מהשורה הראשונה. רדאמל פלקאו שחתם במונאקו כבר נמצא מחוץ לתמונה, אבל אדינסון קבאני ורוברט לבנדובסקי נמצאים גבוה ברשימות של המאמן. דמבה בה שהגיע בינואר, עשוי לעזוב.

אנדרה שרלה הכשרוני מבאייר לברקוזן, ששמו נקשר מזה חודשים ארוכים בשמה של הקבוצה ממערב לונדון, עדיין מהווה מטרה מרכזית. ההערכות הן שהבלוז יצטרכו להיפרד מ-20 מיליון ליש"ט כדי להנחית אותו בגשר. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של מוריניו ושמתאים מאוד לסגנון שלו הוא מרואן פלאיני מאברטון, שבעצמו צפוי לעלות כ-18 מיליון יורו.

מרואן פלאיני שחקן אברטון. GettyImages
שחקן שמאוד מתאים לשיטה ולאופי של מוריניו. פלאיני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully