וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סטנדרד ליאז': "לוזון המסכן לא יודע מה מחכה לו"

בבלגיה ממש לא מרוצים מהחתמתו של גיא לוזון ומכריזים מלחמה על האיש שמינה אותו: "נשיא חרא, הוא עבר כל גבול"

קובי אליהו

החדשות על מינויו של גיא לוזון למאמן סטנדרד ליאז' לא הפתיעו רק את אוהדי הכדורגל בישראל, אלא גם את אלו בבלגיה. סטנדרד הוא אחד מהמועדונים הגדולים והמעוטרים בבלגיה ולמרות שההחלטה לא להאריך את חוזהו של המאמן בעונה החולפת, מירצ'ה רדניק, לא הדהימה אף אחד, המינוי של לוזון כאמור היה מפתיע למדי. רק לפני כמה ימים הועלה שמו של רנה ז'יראר כמועמד ולפתע האוהדים של הקבוצה עוברים מחלומות על מי שהוליך את מונפלייה לאליפות צרפת בעונת 2011-12, למישהו שהם לא מכירים מישראל.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. קובי אליהו
מינוי מפתיע, בלשון המעטה. לוזון/קובי אליהו

לפני שהתקשורת הבלגית החלה לעסוק בניתוח של המינוי ושל לוזון, האוהדים כבר חיפשו ומצאו את האשם - זו המילה המדויקת לתאר את הדרך בה הם רואים את המינוי של לוזון - והנשיא רולאן דושאטלה עומד על המוקד.

כרגע נראה שלוזון עומד להיכנס ככלי משחק במלחמה הארוכה בין הנשיא לחלק גדול מהאוהדים של סטנדרד. הצלחות, כדרכו של עולם הכדורגל, יעניקו לו שקט, אבל כל עוד זה לא יקרה, ביציעים יזהו אותו בצורה מידית עם הניהול של דושאטלה שממנו האוהדים כל כך לא מרוצים.

"כמה חבל שיש לנו את דושאטלה, שבגללו מאמן טוב היה צריך לעזוב. המינוי הזה בטח לא יעלה לו הרבה והוא ימשיך לשבת על הכסף. הוא חושב שהוא עדיין בסנט טרוידן (דושאטלה שימש בעבר כיו"ר סנט טרוידן)", כתב אחד מהאוהדים בטוקבק לידיעה על מינויו של לוזון. אחר הוסיף: "הנשיא רוקן את הקופה וערער את ההצלחה הספורטיבית של הקבוצה. הוא עבר כל גבול. התשובה היחידה היא לא להחרים את המשחקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נשיא סטנדרד ליאז' רולאן דושאטלה. GettyImages
האוהדים יוצאים נגדו למלחמה. דושאטלה/GettyImages

החדשות התפשטו מהירות גם בטוויטר, שם האוהדים היו כמעט תמימי דעים. הסקרנים שאלו "מי זה לוזון?", אבל רוב הציוצים התייחסו לנשיא שמינה את המאמן הישראלי. "תודה רבה לך רולאן דושאטלה! הפתעת אותי עוד פעם! כשחשבתי שזה כבר בלתי אפשרי!", צייץ אחד מאוהדים ואחר הוסיף: "הבחור המסכן הזה לוזון, הוא לא יודע מה מצפה שלו. תודה רבה לך דושאטלה". אוהדים נוספים צייצו דברים בסגנון: "דושאטלה מחריב את סטנדרד" ו-"חייבים להעיף את דושאטלה".

שחקן הקבוצה לשעבר ופורטו בהווה, סטיבן דפור, צייץ בטוויטר: "רדניק בחוץ??? בוווז #ביזאר". אחד מהאוהדים הוסיף: "אני נגעל מהכדורגל. הנשיא הזה חרא. קיוויתי שאריק גרטס יבוא - אז בטוח היינו זוכים באליפות. עכשיו נתחיל מאפס, עם מאמן לא ידוע. איזה שחקנים הוא יצליח למשוך בחלון ההעברות?".

בקבוצת "אנטי רולאן דושאטלה" בפייסבוק, שמונה למעלה מ-2,000 אנשים, כתבו: "הכדורגל הבלגי יכול להתכונן למלחמה בעונה הבאה: האוהדים נגד הנשיא. זו תהיה מלחמה נגד הדיקטטור הכי גדול בכדורגל הבלגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully