וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גיא לוזון רוצה את גולסה בסטנדרד ליאז'

27.5.2013 / 18:36

קלאב ברוז' במו"מ עם הקשר, אך ההגעה של לוזון לבלגיה עשויה לגרום לתפנית. בכיר: "מבין המושאלים רק סלליך בתוכניות"

קשר מכבי חיפה אייל גולסה ממתין להצעה מקלאב ברוז', כשמקורביו טוענים שקיימים סיכויים סבירים שישחק שם, אולם היום (שני) נודע כי מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון רוצה לראות את השחקן בסטנדרד ליאז' הבלגית, אליה יצטרף מיד לאחר טורניר יורו הצעירות, כפי שהודיע היום. גולסה כבר חתם על הסכם ייצוג למספר סוכנים, בניהם דהאן שאמור למכור אותו לבלגיה.

בחיפה עולה היום שאלה נוספת - האם הסקאוט אלון חרזי ימונה בקרוב לתפקיד מאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה? על פי גורמים במועדון ייתכן שכן. לאחרונה מנהלת חיפה מגעים עם חרזי לגבי העונה הבאה, כשבמועדון מעריכים שהסקאוט יסרב לכל תפקיד אחר מלבד מאמן הנוער, זאת לאחר שכבר הוחלט שייפרד מהתפקיד בסיום העונה הנוכחית. מאמן הנוער הנוכחי אברהם אבוקרט לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה ואילו חלק מקברניטי המועדון חושב שחרזי ראוי להתמנות לתפקיד.

בחיפה אישרו את הידיעה אמש לפיה סינטאיהו סלליך יעבור בימים הקרובים בדיקות רפואיות ויגיע לפתיחת האימונים ב-12 ביוני, ואילו שאר השחקנים המושאלים לא יזומנו בינתיים. "כרגע, רק סלליך בתוכניות שלנו, אך הדברים עשויים להשתנות בהתאם לבקשה של בנאדו". כזכור, מוחמד כליבאת ימתין לתשובה סופית מבנאדו ומוחמד גדיר שמבוקש בסכנין לא יזומן בינתיים. גם איציק כהן וחן עזריאל שיעמוד למכירה לא יגיעו. "מדובר בהחלטה שעשויה להשתנות, אבל רוב השחקנים שסיימו השאלה יושאלו פעם נוספת", אמרו אמש בחיפה.

אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
צפוי לחתום ביממה הקרובה. אלעד גבאי/ברני ארדוב

הבוקר אמור מגן עירוני קרית שמונה אלעד גבאי לקבל הודעה על פגישה עם הנהלת מכבי חיפה. גבאי אמור לחתום לארבע שנים אצל הירוקים. איתי שכטר רוצה לחזור לישראל אבל בינתיים אין כל החלטה בעניינו. המגעים עם השחקן יימשכו רק לאחר שקייזרסלאוטרן תקבל החלטה בעניינו וזה לא יקרה לפני המשחק החשוב שיתקיים הערב ויכריע אם תעפיל לבונדסליגה.

אייל גולסה ממתין להצעה מקלאב ברוז', כשמקורביו טוענים שקיימים סיכויים סבירים שישחק שם. חיפה תדרוש עבורו כשני מיליון יורו. על פי דיווחים בחו"ל, קשר אסטרס היוונית רובן ראיוס שאחריו עקב לאחרונה אורי אוזן עשוי לחתום בקרוב במכבי תל אביב.

במועדון יקדמו ביממה הקרובה את עסקת דמטריס חריסטופי. "שחקן בתפקיד הזה ובסדר גודל הזה לא הגיע למכבי חיפה בשנים האחרונות. הוא לא עוד שחקן בנבחרת קפריסין, אלא אחד מעמודי התווך שלה. אם הוא יגיע, האוהדים יגלו את אחד השחקנים המהירים בישראל", אמר מקורב לעסקה. חיפה עשויה להגדיל בקרוב את ההצעה על חריסטופי ל-700 אלף יורו, לאחר שהצעה בגובה 600 אלף נדחתה בשלב מוקדם יותר. הנהלות שתי הקבוצות יערכו שיחה נוספת היום במטרה לנסות ולהגיע לסיכום. לא מן הנמנע שפרקליט המועדון עו"ד אודי שוכטוביץ' ימריא לקפריסין פעם נוספת.

חלוץ ראפיד וינה טרנס בויד שיחק אתמול 90 דקות וכבש במדי קבוצתו, בניצחון 0:3 על ריד. חיפה תקבל החלטה לגביו וייתכן כי תחליט לזמנו למבחנים.

אם אלי טביב ישלים את רכישת בית"ר ירושלים, אלון תורג'מן יבקש לעזוב לקבוצה מהבירה.

עדכון ראשון: 14:04

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 8:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully