וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות הודו: "נוכחותו של דודו דהאן במסע"ת הייתה טעות"

אחרי המינוי של גיא לוזון לסטנדרד ליאז', סוכנו של מאמן הצעירה נכח באופן חריג במסע"ת הנבחרת. לוזון: "לא יהיה ניגוד עניינים"

קובי אליהו

שעות אחרי ההודעה הרשמית על כך שגיא לוזון יאמן בעונה הבאה את סטנדרד ליאז' הבלגית, כינס היום (שני) המאמן מסיבת עיתונאים כדי לדבר על החדשות המסקרנות. לצדו של לוזון במסיבת העיתונאים של הנבחרת, ישב באופן חריג גם הסוכן דודו דהאן, שתיווך בעסקה.

מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה התייחס בהמשך לנוכחותו התמוהה של הסוכן לצד לוזון: ?קיומה של מסיבת העיתונאים נבעה מעצם היותו של גיא מאמן הנבחרת הצעירה, אשר נמצאת בהתכנסות לקראת הטורניר, ובשל הרצון לתת מענה מהיר ואחיד לכלי התקשורת בעניין מינויו - במטרה לשים בצד התעסקות אחרת מלבד ההכנות לטורניר. נוכחותו של סוכנו הייתה טעות ועל כך אנו מצרים?.

לוזון בן ה-37, שאימן בעבר את מכבי פתח תקוה (שתי קדנציות), הפועל תל אביב ובני יהודה, משמש כמאמן הנבחרת הצעירה של ישראל מקיץ 2010. הוא יצטרף לקבוצה הבלגית אחרי אליפות אירופה לנבחרות צעירות שתצא לדרך בישראל ב-5 ביוני.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. קובי אליהו
"לא הסתרתי שהמטרה היא לאמן באירופה". לוזון/קובי אליהו
מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון עם סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
"כמו שהבאתי את רוני לוי לרומניה, עכשיו אני מביא את המאמן הישראלי הראשון לאמן בבלגיה". לוזון וסוכנו דודו דהאן במסיבת העיתונאים/קובי אליהו

לוזון אמר: "לא הסתרתי לאורך כל השנים האחרונות שהמטרה שלי היא לאמן באירופה. היו לי מספר פגישות עם סטנדרד, אני גאה שמח ומאושר מההזדמנות אני דרוך ומוכן מאוד להצליח שם. אחרי מסיבת העיתונאים הזו לא אתייחס יותר לסטנדרד, וגם שם יודעים שרק אחרי אליפות אירופה אני מתרכז בה".

לגבי החתמתה אפשרית של שחקנים מסוימים בליאז' אמר לוזון: "אני לא מתייחס לדברים מקצועיים בסטנדרד כרגע, אתייחס לכל רק אחרי אליפות אירופה. כל השחקנים בנבחרת הצעירה חתומים לעונה הבאה. אם הייתי חותם עכשיו בבית"ר ירושלים או קבוצה אחרת, מה היה ההבדל?".

לגבי לניגוד העניינים בנוגע לייצוגו של דודו דהאן, המייצג גם שחקנים בנבחרת הצעירה, אמר המאמן: "סגל השחקנים לנבחרת נקבע כבר לפני שנתיים, כך שזה לא רלוונטי".

דהאן עצמו אמר: "גיא הרוויח את זה ביושר. הוא מאמן מוכשר וצעיר, שהביא בכדורגל הישראלי את המספרים הכי טובים בזירה האירופאית. אין לי ספק שהוא יצליח בבלגיה. כמו שהבאתי את רוני לוי לרומניה, עכשיו אני מביא את המאמן הישראלי הראשון לאמן בבלגיה. אני גאה ובטוח שזה צעד טוב לגיא לוזון ולכדורגל הישראלי. אני לא חושב שיש הרבה מאמנים ראויים כמו גיא. סטנדרד קיבלו החלטה אמיצה ונכונה לגבי גיא".

דודו ביטון שחקן אפואל ניקוסיה. GettyImages
יחזור לליאז' תחת המאמן החדש? ביטון במדי אפואל ניקוסיה/GettyImages

נשיא סטנדרד רולאן דושאטלה סיפר היום: "המנהל הספורטיבי ז'אן פרנסואה דה סאר ראה את הנבחרת הישראלית בדצמבר. הוא נפגש עם המאמן כי הוא אהב את הסגנון של הנבחרת. המשכנו לעקוב אחרי ההתפתחות של גיא לוזון. זה לא שינוי קיצוני, אבל היינו צריכים לשנות משהו. חוסר ניסיון? אם נותנים הזדמנות למאמן צעיר, לא יודעים מה הוא שווה. גיא לוזון יכול להביא לסטנדרד יותר ממירצ'ה רדניק".

המאמן המודח מירצ'ה רדניק זעם על המהלך, שנעשה יום אחרי שהוביל את סטנדרד לניצחון ענק 0:7 על גנט והבטחת המקום בליגה האירופית. בתגובה ראשונה לתקשורת הרומנית אמר: "הנשיא נהג בי בחוסר כבוד אחרי כל מה שנתתי למועדון. אני המום ומאוד מאוכזב, רציתי להישאר".

לוואלה! ספורט נודע שרמי גרשון ודודו ביטון, שהושאלו בחודשים האחרונים לסלטיק ולאפואל ניקוסיה בהתאמה, שייכים לקבוצה ולאור ההגעה של לוזון מתחזקות ההערכות שהם ישחקו בה בעונה הבאה. מאור בוזגלו שהיה חלק מהסגל בעונה החולפת, סיים את חוזהו ויעזוב.

מאור בוזגלו, שסיים את חוזהו במועדון, מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "גיא הגיע לקבוצת פאר בקנה מידה אירופי. מהניסיון שהיה לי עם גיא אני בטוח שהקהל, המועדון והשחקנים יאהבו אותו מאוד. חבל לי שהוא לא הגיע בעונה שעברה".

דודו ביטון הוסיף: "זה מועדון ענק עם מתקנים מצויינים ומקצוענות ברמה הכי גבוהה וכמובן הקהל מספר אחת בבלגיה. אני מאחל לו בהצלחה באתגר החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully