וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אם אוסקר יעזוב, רוני לוי מועמד

21.5.2013 / 14:28

בקבוצה מאמינים שהספרדי יישאר, אך בודקים אופציות חלופיות, כולל מאמנים זרים, ולוי שמקורב לקרויף. גם חריסטופי מועמד

קובי אליהו

במכבי תל אביב התעוררו היום (שלישי) לבוקר שכולו חוסר ודאות וערפל לגבי העתיד המקצועי של הקבוצה. דבריו של המאמן אוסקר גרסיה לשחקנים אמש בסיום משחק ההפסד נגד בני יהודה, על כך שאינו בטוח שישוב, גרמו לחוסר שקט במועדון. בקרית שלום קיוו לצאת בראש שקט לפגרת הקיץ, בייחוד לאחר הזכייה באליפות, אולם חוסר הוודאות לגבי הישארותו של אוסקר בתפקיד עשוי לעצור את ההכנות המקצועיות לקראת העונה הקרובה, לרבות ענייני הרכש עליהם מופקד המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף.

בשלב זה מעדיפים במכבי להמתין על לקבלת תשובה סופית מגרסיה, שהמריא הבוקר לביתו שבספרד, כפי שתוכנן מבעוד מועד. התחושות במועדון הן שגרסיה למעשה נפרד מהשחקנים אמש, כי בתוך תוכו הוא כבר יודע שהסיכויים לחזרתו אינם גבוהים. יחד עם זאת חשוב לציין שהמאמן חתום על חוזה לעונה הבאה במכבי ובחוזהו סעיף שחרור בגובה של כ-300 אלף יורו.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה לצד המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף, הבעלים מיטש גולדהאר. מגד גוזני
רוצה להיות קרוב יותר למשפחה. אוסקר/מגד גוזני

לגרסיה אין עדיין שום הצעה קונקרטית מקבוצות אחרות באירופה, וייתכן כי דברי הפרידה אמש אינם מעידים על העתיד והוא ישוב לכאן כמתוכנן ב-17 ביוני לקראת פתיחת אימוני טרום העונה של הקבוצה. גורמים במועדון אמרו הבוקר כי אחת הסיבות שעשויות להשפיע בסופו של דבר על החלטתו של המאמן, היא הריחוק שלו משתי בנותיו שנמצאות בספרד. במהלך העונה הביע גרסיה לא פעם את געגועיו למשפחתו. במכבי הבהירו כי למרות חוסר הוודאות ולמרות מה שהשתמע כדברי פרידה מהשחקנים, האופציה שימשיך עונה נוספת במדים הצהובים עדיין קיימת ושום דבר אינו סופי בשלב זה.

כפי שפורסם הבוקר בוואלה! ספורט, גם אם אוסקר יעזוב, מאמן הכושר חואן טוריחו צפוי להישאר לעונה נוספת. ראשי הצהובים רואים בטוריחו דמות מפתח בצוות המקצועי, ואינם מתכוונים לוותר על שירותיו.

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף יהיה זה שיצטרך לקבל החלטות לגבי זהות מחליפו של אוסקר, במידה שהאחרון אכן יחליט לעזוב. קרויף כבר הכין לעצמו תוכניות מגירה של מספר מאמנים זרים חלופיים, אך לוואלה! ספורט נודע שדווקא רוני לוי, שאימן העונה באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית ומקורב מאוד לקרויף, הוא אחד המועמדים המובילים להגיע לקרית שלום, אם אוסקר אכן יודיע על עזיבה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף. מגד גוזני
קיץ סוער יותר ממה שהוא ציפה. ג'ורדי/מגד גוזני

למרות חוסר הבהירות לגבי עמדת המאמן, ממשיך קרויף לעסוק בענייני חיזוק סגל השחקנים, גם בלי שהוא סגור על זהות האיש שיעמוד על הקווים. קרויף ינסה להאיץ את החתמתו של עוז ראלי, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, כאשר גם אבי ריקן נמצא חזק על הכוונת.

לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים נכנסה מכבי תל אביב למירוץ אחר הקשר-חלוץ דמטריס חריסטופי, מאומוניה ניקוסיה הקפריסאית, בו מעוניינת גם מכבי חיפה.

בתוך כך הוחלט במועדון לסיים את תפקידו של רופא הקבוצה דוקטור רוברט כהן, ששירת את הקבוצה שנים רבות והיה חלק בלתי נפרד מהצוות הרפואי של הצהובים. עזיבתו של כהן היא חלק מרה-אורגניזציה שצפויה להיות בקיץ הקרוב בצוות הרפואי, כאשר בשלב זה עדין לא הוחלט מי יהיה זה שימלא את מקומו.

בעקבות השינויים שמכבי תל אביב מבצעת גם במחלקה הרפואית, נפרד המועדון מד"ר רוברט כהן, ד"ר יורם שטיינברג והמעסה מישה קיימח. "המועדון מודה לשלושה על תרומתם הרבה, הן מבחינה אישית והן מקצועית, ומאחל להם הצלחה בהמשך דרכם", נמסר בהודעת המועדון.

* מההתאחדות לכדורגל נמסר כי לאחר שיחה שהתקיימה בין מאמן הנבחרת אלי גטמן לג'ורדי קרויף, הוחלט כי אלירן עטר, שהחלים מהפציעה, יצטרף לסגל הנבחרת לקראת משחק הידידות נגד הונדורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully