וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נערכת לאפשרות שאוסקר גרסיה לא יחזור

במועדון הופתעו מהרמיזות של המאמן הספרדי, ג'ורדי קרויף מכין חלופות. הצהובים יאיצו את המגעים לרכישתו של עוז ראלי

קובי אליהו

האלופה מכבי תל אביב סיימה אמש (שני) את העונה בטעם חמצמץ אחרי תבוסה 3:0 לבני יהודה במשחק שנעל את עונת 2012/13 בליגת העל. למרות זאת, מה שהעסיק את אנשי המועדון היו בעיקר הדברים אותם אמר המאמן אוסקר גרסיה לשחקנים בחדר ההלבשה אחרי המשחק, מהם ניתן להבין שחזרתו ארצה אחרי הפגרה, אינה בטוחה כלל.

"אני מאוד גאה בכם על העונה הזאת, היה לי כיף גדול ונהניתי", אמר גרסיה לשחקנים. "לגבי ההמשך, אני לא יודע אם אהיה כאן או לא בעונה הבאה, אם לא אשאר, אני מאחל לכולכם בהצלחה". מאוחר יותר, כשהתראיין לתקשורת, אמר אוסקר: "אני אמור לשוב ארצה ב-17 ביוני כדי להתחיל באימוני טרום העונה הבאה", אך גם את הדברים הללו הוא סייג: "אמרתי כל הזמן שאני רוצה להישאר ואם יקרה משהו, אני אדבר עם ג'ורדי וננסה למצוא פתרון".

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. נמרוד סונדרס
נשאר? עוזב? אוסקר/נמרוד סונדרס

חלק מהשחקנים ואנשי המועדון היו מבולבלים מאוד מדבריו של המאמן, שעתידו אינו ברור כעת. "לפי טון הדיבור שלו זה היה נראה שאוסקר נפרד מאיתנו", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט, "היינו מאוד מופתעים לשמוע את מה שהוא אמר כי בשבועות האחרונים הוא כל הזמן אמר שהוא רוצה להישאר ולהוביל את הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות. מצד שני אנחנו יודעים שבכדורגל הכול יכול לקרות ולא נתפלא אם בסופו של דבר הוא כן יחזור".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף יצטרך לקבל החלטות בשבועות הקרובים האם הוא ממתין להחלטה סופית של אוסקר, או מתחיל בהליך של החתמת מאמן חדש. בשלב זה מסתמן שאם המאמן אכן יעזוב, יגיע מאמן זר חדש. לקרויף כבר יש רשימת מועמדים פוטנציאליים. מי שצפויים להמשיך גם אם אוסקר יעזוב, הם מאמן הכושר חואן טוריחו ועוזר המאמן רובן מרטינס, שהובא במקור בכדי להיות אנליסט הקבוצה, התפקיד אותו עשה בברצלונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'נרל מנג'ר מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
מאמן זר חדש? קרויף/ברני ארדוב

בנוסף לסוגיית המאמן, קרויף יצטרך לעסוק בתקופה הקרובה גם בנושא השלמת הסגל לעונה הבאה. רוברטו קולאוטי זכה אמש לטקס פרידה בסיום המשחק ויחד איתו צפויים לעזוב גם אבי סטרול, אלי זיזוב ועומר ורד שמסיים את חוזהו. קרלוס גרסיה וראדה חתומים פריצה גם לעונה הבאה. השוער הניגרי וינסנט אניימה חוזר אוטומטית לליל הצרפתית ובמכבי יעשו מאמצים גדולים להחתימו לעונה נוספת. הקשר גונסאלו גרסיה אמנם מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אולם לאור העובדה שבצוות המקצועי חיפשו לאחרונה שחקנים זרים בעמדה דומה לשלו, נראה שעתידו בהחלט מעורפל.

בגזרת הרכש הישראלי נראה ששני השחקנים הראשונים אותם ינסו לצרף כבר השבוע לקבוצה הם עוז ראלי ואבי ריקן, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. במכבי ינסו לסגור את רכישתו של ראלי, שחתום לשנתיים נוספות בבני יהודה, במסגרת עסקה סיבובית שבה יעברו מספר שחקנים לבני יהודה בנוסף לסכום כסף שיעבירו הצהובים לשכונה. בנוגע לריקן הדברים אמורים להיות פחות מסובכים שכן השחקן סיים את חוזהו בבית"ר ירושלים וסכום דמי ההשבחה המגיעים לירושלמים ידוע לכל הצדדים.

החל מהיום יצאו השחקנים לפגרה של שלושה שבועות וחצי, כאשר מועד פתיחת האימונים נקבע ל-18 ביוני. שבוע לאחר מכן תצא הקבוצה למחנה אימון באוסטריה, כחלק מההכנות לקראת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

רופא הקבוצה, רוברט כהן, קיבל היום הודעה על כך שהוא לא ממשיך במועדון. במכבי תל אביב מתכוננים לארגון מחדש של הצוות הרפואי של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully