וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי: "ציפיתי מעצמי ליותר, היו תקופות לא קלות"

21.5.2013 / 10:31

רוברטו קולאוטי עזב את מכבי ת"א אחרי שלוש שנים עם תחושת החמצה: "הייתי צריך להיות יותר דומיננטי ולכבוש יותר שערים"

קובי אליהו

רוברטו קולאוטי שפתח אתמול (שני) בהרכב של מכבי תל אביב נגד בני יהודה במשחק האחרון של עונת 2012/13, ערך את ההופעה האחרונה שלו במדים הצהובים. קולאוטי שיחגוג השבוע את יום הולדתו ה-31, יסיים את חוזהו בקבוצה בעוד כמה שבועות ויעזוב. המועדון ערך לו אתמול טקס פרידה.

"אני עוזב בתחושה מתוקה", אמר קולאוטי אמש, "התחושה טובה כי לקחנו אליפות, אבל אם אני לוקח את כל התקופה שלי במכבי תל אביב, היו תקופות לא כל כך קלות, בעיקר בשנתיים הראשונות. בגדול אני נשאר עם זיכרונות טובים ממכבי תל אביב".

קולאוטי שהגיע מבורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית לפני שלוש שנים, הוסיף: "בטוח שציפו ממני ליותר, גם אני ציפיתי ליותר מעצמי. מצד אחד אני רגוע במאה אחוז כי מצדי עשיתי הכול ונתתי את כולי. לא הכול יצא כמו שחשבתי ואולי הייתי צריך להיות יותר דומיננטי מול השער ולהבקיע יותר גולים. זה הכדורגל ולפעמים צריך לדעת לקבל את זה".

רוברטו קולאוטי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אם היינו מפסידים גם ברמת השרון הדברים היו נראים אחרת". קולאוטי/ברני ארדוב

קולאוטי נשאל האם היה צריך לקצץ בשכרו בתחילת העונה ואז היה מקבל יותר דקות והשיב חד משמעית: "אני מקווה שלא, כי אם זה ככה, אז זה הרבה פוליטיקה ואני לא חשבתי שזה היה ככה. תמיד האמנתי שהכול החלטות מקצועיות".

החלוץ נשאל האם בדיעבד הוא לא חושב שהיה נכון עבורו לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות בינואר וענה: "הייתה לי הזדמנות לעבור לקבוצה בספרד, אבל מכבי לא רצו לתת לי ללכת. קיבלתי את החלטת המועדון ועכשיו אני ממשיך הלאה".
החלוץ התייחס לעתידו: "דיברתי עם כמה קבוצות בישראל, וגם דיברתי עם כמה קבוצות בחו"ל. אני נוסע עכשיו לשבועיים למשפחה בארגנטינה, לנקות את הראש ואחר כך נהיה מה יהיה. אני כבר לא ילד, אבל אני גם לא מרגיש זקן. כשאתה משחק, ברור שאתה מרגיש הרבה יותר טוב ובכושר. קודם כל אני רוצה קצת חופש כדי למלא את הסוללה".

החלוץ שהסתפק העונה בשני שערי ליגה בלבד אחד מהם במהפך המפורסם 3:4 ברמת השרון התייחס לאותו משחק: "הגענו לרמת השרון בתקופה קשה, אחרי שני הפסדים ואם היינו מפסידים גם שם אני חושב שהעונה הייתה סיפור אחר. אני שמח שיכולתי לעזור עם הגול שכבשתי בסוף המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully