וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפייבוריטית גם לעונה הבאה: שלום תקווה מסכם עונה למכבי תל אביב

21.5.2013 / 0:04

השקט של גולדהאר, הרעב לתארים, ההתעוררות של הקהל, העוצמה של המועדון. מכבי תל אביב תרמה רבות העונה לכדורגל הישראלי, שלום תקווה מאמין שההצלחה שלה היא לא חד פעמית

one

לא כך ציפתה מכבי תל אביב לסיים את משחקה האחרון העונה בליגת העל, עם הפסד ביתי לא נעים לבני יהודה, אבל גם התבוסה הצורמת הזו לא תקלקל את הרושם מעונה גדולה של הקבוצה השנה. כל הסופרלטיבים והקרדיט שקיבלו השחקנים והמנהלים של המועדון בתקופה האחרונה, בזכות עונה נהדרת וזכייה מרשימה בתואר, יישארו תקפים עד למשחק הראשון בעונה הבאה.

אתגרים רבים מצפים למכבי תל אביב בשנה הבאה, והיא בהחלט צריכה להתכונן אליהם בצורה הטובה ביותר. אין ספק שלמרות ההצלחה, במכבי חושבים רק על איך להשתפר, לרענן ולחזק את הקבוצה, כדי לעמוד באתגרים האלו. אחרי כל כך הרבה שנים, שבמהלכן הקבוצה איבדה את התחושה של זכייה בתארים, זכתה מכבי תל אביב באליפות מרגשת, ואין לי ספק שבקרית שלום מקווים להרגיש שוב ושוב את אותה תחושה ממכרת.

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם ערן זהבי. ברני ארדוב
עדיין יש לקבוצה הזו בסיס חזק, בכל המובנים, גם לעונה הבאה. ראדי וזהבי/ברני ארדוב

כמו בכל תחילת עונה, גם השנה מכבי תל אביב התחילה כמועמדת לתואר. בשנים האחרונות היא מהר מאוד איבדה את המאבק ויצאה מהמירוץ. בשנים האחרונות היא הפכה להיות לא רלוונטית במאבק על תארים, לא הייתה דומיננטית, כבר לא הפחידה, והיא בהחלט הייתה חסרה. אבל השנה זה נראה אחרת. היא עמדה בלחצים, ונשארה בפסגה מההתחלה עד הסוף. בסופו של דבר, לא רק מכבי תל אביב יצאה נשכרת מהעונה שלה, אלא גם כל הכדורגל הישראלי. גם היום, במשחק האחרון, קיבלנו עוד הוכחה כמה גדול הקהל שעוקב אחרי הקבוצה, כמה דומיננטי הוא, ומה התרומה של הקבוצה הזו לליגה. ליגת העל זקוקה להצלחה של המועדונים הגדולים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר חוגג אליפות. ברני ארדוב
תרם הרבה מעבר לכסף. גולדהאר/ברני ארדוב

זה נכון שלניצחונות יש אבות רבים, וזה נכון שהרבה מאוד אנשים היו שותפים לזכייה הזו, אבל אני בהחלט רוצה לציין את ההתנהלות של האיש החשוב ביותר במועדון: מיטש גולדהאר. היכולת שלו לתת לצוות הניהול שלו - האדמיניסטרטיבי והמקצועי - את המקום ואת הסמכויות, היה מרכיב מפתח בהצלחה של מכבי תל אביב. הריחוק הנכון שלו מקבלת החלטות, נתן המון שקט לכל אותם אנשים שהוא מינה כדי להצעיד את מכבי תל אביב לאליפות.

בכדורגל הישראלי אנחנו רגילים לראות הרבה מאוד בעלים שמביאים המון למועדון מבחינה כלכלית, אבל מעט מאוד מבחינה ניהולית. לא הרבה בעלים יכולים ומסוגלים להתנהל בצורה שבה מתנהל מיטש גולדהאר. כשמכבי הייתה זקוקה להחלטות שלו, הוא היה שם כדי לשנות. ובמקומות שאינו צריך להיות או להתערב, הוא נתן את מלוא הקרדיט לאנשים שלו. ההיררכיה הזאת, שהייתה כל כך חסרה למכבי תל אביב, נמצאת היום וקיימת במועדון, והקבוצה בהחלט נהנית מיציבות. יכולנו לראות כל כך הרבה דברים טובים שהתרחשו העונה במועדון, והקבוצה מסתכלת קדימה. אין לי גם ספק שהמועדון הזה יכול להביא כבוד לכדורגל הישראלי במפעלים האירופאיים.

כאמור, אחרי ההרגשה הנפלאה של הזכייה בתואר, מכבי תל אביב תגיע לעונה הבאה רעבה לתארים נוספים. לדעתי, אין ספק שלשנה הבאה היא גם תגיע עם יתרון ברור. היא בנתה בסיס טוב בכל הפרמטרים: הסגל, ההנהלה, הצוות המקצועי. האווירה הטובה חזרה, והקהל שוב חזר ליציעים. זה בהחלט נראה כמו משהו טוב, הצלחה שהיא לא חד פעמית. משהו חזק נבנה במכבי תל אביב, ולדעתי אף מתעצם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully