וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ויקטור ואלדס יעזוב את ברצלונה בקיץ הקרוב

לפי רדיו ברצלונה, השוער הקטלאני נחוש לנטוש שנה לפני תום חוזהו הנוכחי. ב"אס" נכתב שמונאקו נחושה להחתימו

אלכס סונג, ויקטור ואלדס, ברצלונה. רויטרס
תמונות פרידה? ואלדס ובארסה/רויטרס

חוזהו של ויקטור ואלדס בברצלונה יסתיים בסוף העונה הבאה. השוער כבר הצהיר על רצונו להתאוורר במועדון אחר, אך השאלה עדיין היתה "מתי". לפי הדיווחים האחרונים, בהחלט יכול להיות שימיו של השוער הקטלאני במועדון הביתי ספורים.

תחנת "רדיו ברצלונה" דיווחה היום (שלישי) שוואלדס יעזוב את קמפ נואו כבר בקיץ הקרוב. השוער הודיע לפני כארבעה חודשים על החלטתו להמשיך הלאה בסוף החוזה הנוכחי, בקיץ 2014, אך לפי הדיווח האחרון, זה יקרה כאמור בקרוב יותר ממה שכולם ציפו.

בברצלונה הודו שטעו בניהול המו"מ מול השוער, שסירב להצעות המשופרות שהגיעו לידיו. ואלדס תירץ זאת בכך שהוא רוצה "להכיר תרבויות אחרות, וליגות אחרות".

ואלדס קושר לאחרונה לכמה קבוצות פרמיירליג. לפי "אס", מונאקו הביעה עניין חם בשוער. במקביל נזרקו שמות של מחליפים אפשריים לאפודה של ואלדס, כשהמובילים ברשימה הם פפה ריינה, מארק אנדרה טרסטגן וויסנטה גואיטה.

ואלדס בן ה-31 משמש כשוער הראשון של בארסה מזה כעשור. הוא במקום הרביעי בהיסטוריה של המועדון בהופעות (והראשון מבין השוערים) אחרי צ'אבי, קרלס פויול ובלם העבר מיגלי. ואלדס הוא שוער בארסה שהופיע בכמות הגדולה ביותר של משחקי קלאסיקו וחמש פעמים בעבר זכה בתואר על שם ריקרדו סאמורה, שמוענק לשוער שסופג את כמות השערים הנמוכה בליגה. בשיא הזה הוא מחזיק יחד עם אנתוני רמאייטס, כיום בן 88, ששיחק בבארסה בין 1947 ל-1962.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully